Lintzaag keuze

flyer

Actieve deelnemer
26 dec 2013
445
1
Meerssen
HBM..? ik dacht in dit forum ook mindere ervaringen gelezen te hebben.
Het schijnt, zo schrijft men althans, dat vooral de lagers maar ook de geleider voor het zaaglint, zeker niet de beste zijn.
Maar het is zoals het altijd al was, alle waar naar z'n geld.
En Robert, je schrijft dat je zeker tot 20cm hoog wilt zagen... (tel hier maar gerust de nodige extra centimeters bij die de machine 'nodig' heeft)
Dat wordt best een flinke zware jongen hoor die eigenlijk, als je het goed wilt aanpakken, ook gaat vragen om een 400v aansluiting.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Ik heb hier de HBM 350 profi, en daar schulp ik met gemak steigerplanken mee, een vloerbalk van 22 cm is ook geen probleem. Wel gebruik ik zaaglinten van Tuffsaws.
 

conectra

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
210
4
Sliedrecht
ja ik denk dat je ook best een wiel dia moet hebben. en de benodigde motor,,, een motor is niet snel te zwaar idd..

maar HBM is best leuk spul heb daar ook wel voor gekeken, maar blijft een soort van 2 de keus vind ik,,, maar voordat ik natuurlijk gelijk weer een boel gejammer krijg hahahah HBM is geen troep, maar alles waar voor zn geld,,,

bedoel er alleen maar mee dat ik ook mensen ken die de groene bosch machines ook prima vinden,,, ivm bijvoorbeeld feston of de blauwe bosch
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.