gratis walnoten hout!

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Goedemiddag mede-houtbewerkers. Woensdag worden deze 2 bomen gerooid in de buurt van Houten, op de Nieuwegeinse golfclub het gaat om 1 walnoot (rechts) en een ess (links)

image.jpg

Voor mij is het hout te ver weg, maar hopelijk kan iemand anders dit mooie hout goed gebruiken. Diameters van de bomen zijn niet bekend, jullie zullen op de foto’s af moeten gaan.

Het hout moet woensdag of anders donderdag opgehaald worden. Medewerking bij het afvoeren of een flesje wijn voor de eigenaar lijkt me wel op z’n plaats.

Als er interesse is laat dan graag hieronder een bericht achter (geen pb aub)

Een fijne dag gewenst aan iedereen!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Zeker wel interesse, en normaal gezien in de buurt... Spijtig dat ik momenteel in Bulgarije aan 't werk ben tot en met vrijdag :(
 

CCN 74

Actieve deelnemer
29 okt 2017
213
0
Utrecht
Zou ook graag wat stukken willen ruilen voor een goede fles wijn. Woon vlakbij dus dat is ook geen probleem.

Mvg Cees.
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Dag Cees en Toxiq, Ik heb gemeld dat jullie interesse hebben. Als het goed is krijg ik vanavond of morgen ochtend het nummer van degene die het verder afhandelt. Als jullie het hout netjes verdelen dan komt het allemaal goed.

veel plezier ermee!


Zou ook graag wat stukken willen ruilen voor een goede fles wijn. Woon vlakbij dus dat is ook geen probleem.

Mvg Cees.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.