Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 53 van de 53
    Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Nicholson/Roubo mengelmoesje........Tsja, ieder mag er een mening over hebben. Dat Franse Roubo sausje, ok, klopt op een paar punten. Maar de oorsprong is toch echt amerikaans hoor. Meer een T-bone steak met een vinaigrette sausje.
    Geen idee of het lekker is, maar het klinkt wel goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdP Bekijk Berichten
    Nicholson/Roubo mengelmoesje........Tsja, ieder mag er een mening over hebben. Dat Franse Roubo sausje, ok, klopt op een paar punten. Maar de oorsprong is toch echt amerikaans hoor. Meer een T-bone steak met een vinaigrette sausje.
    Geen idee of het lekker is, maar het klinkt wel goed.
    Geen commentaar van mijn kant hoor, maar als ik er naar kijk zijn de hoofdelementen van beide wel te herkennen!
    ik vind het een prachtige werkbank, ben daarnaast stikjaloers op de progressie die je gemaakt hebt! Heel goed!
    voor wat betreft oorsprong, al dan niet; beter goed gejat dan slecht verzonnen... dus alle goede elementen in een mooie combo = job well done
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Tja, als je werkbanken op de grote hoop gaat gooien en ze beoordeeld op de gebruikseisen, dik blad, stevige poten en verband zodat die niet wiebelt, dan kun je ze allemaal noemen wat je wil.

Het is een leuk en goed verslag, en bovendien heb je belangrijkste eis ingewilligd, namelijk dat die voor jou, de gebruiker, voldoet.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Forum Rechten