Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26

Onderwerp: Donatie

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Merchandising vind ik een goed idee van Raymond, bv misschien een rolmeter met logo woodworking.nl?

Groet Pel.
    Pel; Hout wirktj.

Weet dat Jaap nog shirts heeft en zover ik weet schaafbeitels dus misschien kan jaap dat zelf even vertellen .
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SunRayes Bekijk Berichten
    Maar acties zoals het Woodworking-hamertje, of de polo met het logo er op vond ik ook een goed idee.
    Oe merchandising is ook leuk. Een hoodie met 'op woodworking.nl ben ik wel aardig' of zoiets

(edit: een tijd geleden was ik op een site gestuit waar je je eigen webshopje met eigen textiel kon inrichten. De naam ben ik kwijt - iemand misschien een idee welke website dat was?)

@ Jaap je ziet dat er animo is, maar ik snap dat je er zelf niet zo snel van alles over wil zeggen. Zie het als een bedank namens de community naar jou toe.
    Misschien is het handiger als je iemand aanwijst die jou kan vertengewoordigen?
    MatthijsG - al een beetje geworteld in hout.

Echt ontzettend aardig al die suggesties, maar ik moet wat om mijn onafhankelijkheid denken, een donatie zou alleen kunnen als het anoniem is. Althans, dat is zo mijn eerste gedachte. Ik ga er over denken en tips zijn welkom!

Want realiseer je wel, dat een forum zonder jullie is echt niks.

Heb, zoals Rene als schrijft, nog wel een aardig voorraadje woodworking.nl t-shirts en polo's, ik zal ze nog een keer online zetten. Een shirt kopen helpt ook een beetje en je krijgt er wat voor terug, dat vind ik zelf meer recht doen aan hoe we met elkaar om gaan.

Maar krijg wel een warm gevoel van deze post's, thnx!!

jaap

Wat zijn er T-shirts!
    Waarom heb ik die nog niet dan.
    Lijkt me leuk.
    Draag het hele jaar door T-shirts dus kom maar op met dat spul Jaap.
    En een donatie is ook een goed idee.
    Daar is vast wel een handig systeem voor.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Doe mij maar een polo!

Tjonge, ik zie dat deze foto al uit 2013 is.
    Wat vliegt de tijd!!!!

2013-09-14 11.08.28.jpg
    Groeten, Raymond

Hebben!
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Ik heb een polo. Gelukkig pas ik er sinds 1.5 jaar wel in.

jaap laat effe zien wat je nog hebt!
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten