Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Donatie

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010

Donatie

Ik lees dat Jaap de software van dit forum gaat updaten. Grote klasse natuurlijk!
    Graag zou ik in de vorm van een donatie mijn financiële steentje aan dit (nieuwe) forum bij willen dragen.
    Ook omdat ik nu een ad blokker gebruik en die blijf gebruiken. Ik vind niets zo irritant als steeds maar ongewenste reclame voorgeschoteld te krijgen.
    Ik zoek dus naar een rekeningnummer om mijn blijk van waardering te kunnen uiten.

Groet,
    Jan

Dacht precies hetzelfde, ik doe mee.

Alleen een rekeningnummer zo maar online zetten lijkt me niet handig. Misschien een tussenpersoon zoeken zoals gofundme (maar die is voor charitatieve doelen) en er een kerst-actie van maken?
    MatthijsG - al een beetje geworteld in hout.

Goed plan! Het kan natuurlijk ook via een Paypal account. Wel iets hogere kosten, maar dan hoeft er geen rekeningnummer online te staan.

Ik doe mee.

Same here! En met ons vast en zeker nog xxx aantal forummers

Yep, doe mee!
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Doe absoluut mee.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Uiteraard doe ik ook mee, ik meen mij te herinneren dat we dit al eens eerder voorgesteld hebben, maar toen wou Jaap er niets van weten? Ik hoop dat hij het nu wel aanvaard, dan ziet hij het maar als cadeau van de forumleden. Het moet wel op vrijwillige basis zijn, er zijn ook jonge forumleden die niet zo bemiddeld zijn.

Groet Pel.

Klopt, Jaap vroeg toen of we maar gewoon op de reclame's willen klikken. Dat levert genoeg inkomsten op.
    Maar acties zoals het Woodworking-hamertje, of de polo met het logo er op vond ik ook een goed idee.
    Als Jaap geen donaties wil, dan is merchandising misschien wel een leuke optie. Een mooie blokhaak met het woodworking logo er op? Het hoeft dan geen hele dure te zijn, maar eentje voor in de 'op lokatie' gereedschapkoffer.
    Groeten, Raymond

Ik ben voor beide wel te porren. De donatie voor het updaten van de huidige software, maar ook voor de verkoop van merchandise...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten