Donatie

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Ik lees dat Jaap de software van dit forum gaat updaten. Grote klasse natuurlijk!
Graag zou ik in de vorm van een donatie mijn financiële steentje aan dit (nieuwe) forum bij willen dragen.
Ook omdat ik nu een ad blokker gebruik en die blijf gebruiken. Ik vind niets zo irritant als steeds maar ongewenste reclame voorgeschoteld te krijgen.
Ik zoek dus naar een rekeningnummer om mijn blijk van waardering te kunnen uiten.

Groet,
Jan
 

MatthijsG

Actieve deelnemer
24 sep 2017
203
6
Dacht precies hetzelfde, ik doe mee.

Alleen een rekeningnummer zo maar online zetten lijkt me niet handig. Misschien een tussenpersoon zoeken zoals gofundme (maar die is voor charitatieve doelen) en er een kerst-actie van maken?
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Goed plan! Het kan natuurlijk ook via een Paypal account. Wel iets hogere kosten, maar dan hoeft er geen rekeningnummer online te staan.
 
P

Pel

Guest
Uiteraard doe ik ook mee, ik meen mij te herinneren dat we dit al eens eerder voorgesteld hebben, maar toen wou Jaap er niets van weten? Ik hoop dat hij het nu wel aanvaard, dan ziet hij het maar als cadeau van de forumleden. Het moet wel op vrijwillige basis zijn, er zijn ook jonge forumleden die niet zo bemiddeld zijn.

Groet Pel.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Klopt, Jaap vroeg toen of we maar gewoon op de reclame's willen klikken. Dat levert genoeg inkomsten op.
Maar acties zoals het Woodworking-hamertje, of de polo met het logo er op vond ik ook een goed idee.
Als Jaap geen donaties wil, dan is merchandising misschien wel een leuke optie. Een mooie blokhaak met het woodworking logo er op? Het hoeft dan geen hele dure te zijn, maar eentje voor in de 'op lokatie' gereedschapkoffer.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik ben voor beide wel te porren. De donatie voor het updaten van de huidige software, maar ook voor de verkoop van merchandise...
 
P

Pel

Guest
Merchandising vind ik een goed idee van Raymond, bv misschien een rolmeter met logo woodworking.nl?

Groet Pel.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Weet dat Jaap nog shirts heeft en zover ik weet schaafbeitels dus misschien kan jaap dat zelf even vertellen .
 

MatthijsG

Actieve deelnemer
24 sep 2017
203
6
Maar acties zoals het Woodworking-hamertje, of de polo met het logo er op vond ik ook een goed idee.

Oe merchandising is ook leuk. Een hoodie met 'op woodworking.nl ben ik wel aardig' of zoiets :p

(edit: een tijd geleden was ik op een site gestuit waar je je eigen webshopje met eigen textiel kon inrichten. De naam ben ik kwijt - iemand misschien een idee welke website dat was?)

@ Jaap je ziet dat er animo is, maar ik snap dat je er zelf niet zo snel van alles over wil zeggen. Zie het als een bedank namens de community naar jou toe.
Misschien is het handiger als je iemand aanwijst die jou kan vertengewoordigen?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Echt ontzettend aardig al die suggesties, maar ik moet wat om mijn onafhankelijkheid denken, een donatie zou alleen kunnen als het anoniem is. Althans, dat is zo mijn eerste gedachte. Ik ga er over denken en tips zijn welkom!

Want realiseer je wel, dat een forum zonder jullie is echt niks.

Heb, zoals Rene als schrijft, nog wel een aardig voorraadje woodworking.nl t-shirts en polo's, ik zal ze nog een keer online zetten. Een shirt kopen helpt ook een beetje en je krijgt er wat voor terug, dat vind ik zelf meer recht doen aan hoe we met elkaar om gaan.

Maar krijg wel een warm gevoel van deze post's, thnx!!

jaap
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Wat zijn er T-shirts!
Waarom heb ik die nog niet dan.
Lijkt me leuk.
Draag het hele jaar door T-shirts dus kom maar op met dat spul Jaap.
En een donatie is ook een goed idee.
Daar is vast wel een handig systeem voor.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.