Elektra Beckum HC260

Bond

Actieve deelnemer
23 sep 2017
51
1
Hoihoi!

In m'n zoektocht naar een combinatie bankje kwam ik deze tegen. Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten als ik ga kijken? Los van vlak en haaks? En wat zou de prijs ong moeten wezen?
 

Bijlagen

  • $_85 (1).JPG
    $_85 (1).JPG
    54,7 KB · Weergaven: 202
  • $_85 (2).JPG
    $_85 (2).JPG
    56,3 KB · Weergaven: 202
  • $_85.JPG
    $_85.JPG
    58,7 KB · Weergaven: 199

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Zit de langboorgat er ook nog bij. Reken snel op 400 euro. Voor deze prijzen gaan ze op MP voorbij. 26cm verspanen is meer wat mijn kity kan :) Afstellen kan altijd met hulp van medeforumleden of door de tips die je krijgt.
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Volgens mij is dit niet de originele EB. langgatboortafel maar een of ander zelfbouw de originele EB. LGB-Tafel kan problemen opleveren door het gewicht van rond de 13kg kan de bodemplaat bij het vandikte werk een ongelijk resultaat geven dit komt vooral voor bij de ouderen en flink gebruikte machines.
 
Laatst bewerkt:

Bond

Actieve deelnemer
23 sep 2017
51
1
Bedankt voor de reacties! Tafelverzakking is een kwestie van controleren dus.. volgens de verkoper is het een soort van freesmodule...
 

city17

Actieve deelnemer
15 apr 2018
298
18
Groningen
Het is inderdaad geen langgatboortafel, die ziet er anders uit. Ik denk alleen wel dat het een origineel stuk is, want de plastic (zwart) stukjes op de tafel zijn precies hetzelfde als die op de uiteinden van de beveiliging. Zou dus inderdaad een freesmodule kunnen zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.