TIP: Electra beckum lintzaag en robland zaagmachine?

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Misschien is het een oud vrouwtje die de ballen verstand er van heeft. Zo heb ik er onlangs 1 op mp geholpen omdat wegens ziekte van haar man al het gereedschap op mp ging. Denk daar eens over na voordat je commentaar geeft :)
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.920
2.537
Dat vonden ze blijkbaar zelf ook , want op 27 oktober hebben ze hem er beter op gezet.
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
soms heeft het zijn voordeel als je dingen goed herkent , ze krijgen weinig belangstelling en dan kun je soms goedkoop scoren, kocht ooit een complete Emcostar met alle accessoires voor 50 euro, advertentie toonde wat stoffig materiaal en een doosje of wat schimmelige accessoires , ff poetsen en afstellen en een blinkie blinkie machine met alles er op en er aan
 

wimpie

Actieve deelnemer
29 sep 2015
290
110
had interesse in de lintzaag maar kreeg net bericht dat alles in 1 lot verkocht is voor 1500€.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Dat is dan een koopje vind ik. Als ik de foto's goed bekijk is de robland, een zaag, frees, vlak vandikte combinatie en de afzuiger is voorzien van een fijnstoffilter.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.