Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Prachtig bord Didier, en een mooie duidelijke reportage, ik ben blij dat je weer werkstukken post, als beginnend draaier steek ik er veel van op, waarvoor dank. Ik ken de houtsoort diambi niet maar zo te zien is het hout goed te draaien en ook glad af te werken.

Groet Pel.
    Ik zal mijn best doen om weer vaker iets te plaatsen.
    Men slorp me op langs alle kanten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Heel knap! Ik vind zeker ook de tekening in de voet erg mooi, al ga je die niet vaak zien natuurlijk
    Bedankt voor de reactie.
    Mocht ik mijn stuk omgekeerd gelegd hebben in de startfase, dan was alles weg qua tekening.
    Daar heb ik zeker over nagedacht hoor.

Daar twijfel ik niet aan! Was ook helemaal niet bedoeld als kritiek

Wat een mooi werkstuk , prachtige reportage.
    Iets om van op te steken.
    Top ga zo door.

- - - Updated - - -

Wat een mooi werkstuk , prachtige reportage.
    Iets om van op te steken.
    Top ga zo door.

Gr Erik Donders

Ik snap alleen niet goed waarom je er voor kiest om de achterkant pas vorm te geven als deze naar de vaste kop toegekeerd is. Het lijkt me toch dat je daar in het begin, als de opspanplaat er nog aan zit en je het reces draait, veel beter bij kunt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Prachtig vormgegeven. Weer een voor mij nieuwe houtsoort.
    Deze houtsoort wordt in Nederland Bossé genoemd. Het hout komt veelal uit Congo waar het Diambi genoemd wordt. (vandaar ook de in Belgie gebruikte naam)
    Het is hoofdzakelijk afkomstig van de twee botanische soorten Guarea cedrata en Guarea laurentii.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Prachtschaal, bedankt voor de fotoreeks.
    Ronny
    2.7.0.0

Pracht schaal en schitterend verslag! Zie ik nu goed dat je nergens een schuurtol met schuurpad gebruikt maar alles tot korrel 400 met de hand schuurt (nerfrichting)??

Groet, Hans

Het is idd een tijdje geleden, maar het is het wachten waard..... super mooie schaal een zoals we gewend zijn een mooi verslag.
    De onderkant vind ik zeer geslaagd.

Tot morgen ?
    Groetjes uit Landgraaf
    Peter Hendriks

Forum Rechten