Bosch GKT 55 GCE of Makita SP6000J

Depak

Nieuw lid
2 nov 2018
8
0
Bedankt voor al jullie hulp.

Ben voor de Makita gegaan.
Wel voor een andere set dan ik hiervoor had aangegeven.

Reden dat ik voor de Makita ben gegaan.
- Bevestigingsklip voor de geleiderail
- Voorritsfunctie
- Vermogen van 1300w zal voldoende zijn voor een thuisklusser
- Heb een Makita rail van 1 meter erbij genomen (ipv bosch 80)

Nu hopen dat ik niet later denk......had ik toch maar die bosch genomen.
 

MatthijsG

Actieve deelnemer
24 sep 2017
203
6
...

Nu hopen dat ik niet later denk......had ik toch maar die bosch genomen.

Dat heb je bij elke keuze in het leven .. had ik maar die auto/partner/afslag/weet-ik-veel-wat genomen, dan had ik nu op X en niet op Y gezeten.
Het gaat er niet alleen om wat je hebt, maar hoe je het gebruikt. En dan zit je met deze keuzes wel in hetzelfde segment. Het zou anders geweest zijn als je Bosch/Makita tegenover de invalzaag van de Lidl had gezet. Ja, dan had je spijt gehad van de Lidl-keuze.
 

Depak

Nieuw lid
2 nov 2018
8
0
Maar dat was juist het moeilijke tussen bosch en Makita.

- Prijs bijna zelfde
- Kwaliteit bijna zelfde

Dus komt het neer op functie en gebruiksgemak. Met beide machines geen ervaring gehad.

Dus aan jullie hulp gevraagd met wel in mijn achterhoofd.... Gebruiksgemak verschilt per persoon.

Dus zal het zelf moeten ervaren. Denk wel dat het niet zoveel zal schelen van elkaar. Ipv als je een lidl invalzaag vergelijkt met Makita.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Momentje, Makita heeft - eindelijk - rails van 1500mm?

Ik ben een fanboi van hun sp6000, maar ik werd wel helemaal gek van de raillengte van 1400mm die ik er toen bij kreeg, wat ~net~ te kort is voor 'afkorten' van plaatmateriaal van 1220mm (De meningen hierover zijn verdeeld).

Net even op Makita homepage gekeken: 1400mm wordt zelfs niet meer aangeboden!

Dan ga je dus he-le-maal tevreden zijn van je aankoop :).
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.