Festool FS klemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toolbrabant

Nieuw lid
31 okt 2018
12
0
We kunnen het er denk ik allemaal over eens zijn dat de festool FS klemmen hartstikke duur zijn. Daarom denken vele dat het het toch niet waard is.
Maar eigenlijk gebruiken mensen in mijn omgeving ze best vaak.

Ik verkoop skandia klemmen met een speciaal voetsuk dat precies past in de geleidingsrail.

Deze kunt u ophalen in Nuland of kan ik verzenden.

Het belangrijkste is natuurlijk de prijs
Die is 13.99 per stuk

Ook heb ik meerdere festool accesoires!
Zie mijn marktplaats pagina
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Nu ja, maar direct of indirect toch om reclame te maken voor je producten, zou je netter staan dit eerst even met een moderator te overleggen
Ook linken naar marktplaats is niet gewenst

Wil niet zeggen dat er kwaad achter schuilt, maar je benadering is niet helemaal jofel
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Ziet eruit als een klem van de action met een 3d-geprint neusstuk erop wat in de rail past.
Slim verzonnen!
 

TUNE4IT

Actieve deelnemer
14 jun 2017
232
32
Ziet eruit als een klem van de action met een 3d-geprint neusstuk erop wat in de rail past.
Slim verzonnen!

Er is een serie een hand klemmen van Skandia die wel heel veel gelijkenissen heeft met de werckman klemmen van de action. En nog meer 'merken' hebben deze in het assortiment. Helaas allemaal met dezelfde kwaliteit. Werkt prima als je iets lichts eventjes op zijn plaats moet houden maar echt klemmen doen ze niet.

Verder is het idee natuurlijk wel top. Geloof dat ik het bij een Engelse YouTuber ook al een keer gezien had.
Ik zou bijna zeggen verkoop die neusstukken los voor andere lijmklemmen. Bijvoorbeeld de van ecotools. Die klemmen zijn kwalitatief toch een stuk beter. En dan komt het product een stuk beter tot zijn recht.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Eerlijk gezegd vind ik het nogal duur voor klemmen van bedenkelijke kwaliteit, want ze kosten ongeveer even veel als Festool FSZ 120 klemmen (€30 voor 2 bij Toolnation). Dat zijn niet de snelspanversies, maar klemmen een stuk beter dan die van de TS en zijn van veel betere kwaliteit. De Bessey GTR12 en de klemmen van Makita voor geleiderails zijn zelfs nog wat goedkoper.
 

Toolbrabant

Nieuw lid
31 okt 2018
12
0
Eerlijk gezegd vind ik het nogal duur voor klemmen van bedenkelijke kwaliteit, want ze kosten ongeveer even veel als Festool FSZ 120 klemmen (€30 voor 2 bij Toolnation). Dat zijn niet de snelspanversies, maar klemmen een stuk beter dan die van de TS en zijn van veel betere kwaliteit. De Bessey GTR12 en de klemmen van Makita voor geleiderails zijn zelfs nog wat goedkoper.


Welke prijs raad u aan ? U kunt reageren op marktplaats!
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
31
BE / Tienen
Welke prijs raad u aan ? U kunt reageren op marktplaats!

Waarom op marktplaats? U biedt het product op dit forum aan, op zijn minst op de grens van wat kan of mag. Dan horen discussies, inclusief minder opbouwende commentaren en meningen over de prijs, ook op dit forum thuis en niet op marktplaats?
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Welke prijs raad u aan ? U kunt reageren op marktplaats!

Tja, moeilijke vraag. De geleidrailklemmen waar ze het meest op lijken zijn Dewalt DWS5026:

DEWDWS5026.jpg


Die kosten €29 per 2 en zijn een stuk degelijker dan die jouwe. Jouw klemmen kosten €1,99, als het deze hetzelfde zijn als bij Action. Tel daar wat bij op voor het 3D printen en "bedrijfskosten" en dan kom je op €5 per stuk.
 

Toolbrabant

Nieuw lid
31 okt 2018
12
0
Tja, moeilijke vraag. De geleidrailklemmen waar ze het meest op lijken zijn Dewalt DWS5026:

DEWDWS5026.jpg


Die kosten €29 per 2 en zijn een stuk degelijker dan die jouwe. Jouw klemmen kosten €1,99, als het deze hetzelfde zijn als bij Action. Tel daar wat bij op voor het 3D printen en "bedrijfskosten" en dan kom je op €5 per stuk.

De klemmen zijn van skandia en kosten 6,95 per stuk
Er wordt duur filament gebruikt
En nog winstmarge

Die dewalt klemmen zijn niet fijn en echt rotzooi....
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Tja, ik ga ophouden met reageren. Je krijgt hier een aantal opmerkingen waarmee je niets doet. Je verkoopt ontwerpen van anderen en vraagt er de hoofdprijs voor. Je noemt het Festool, maar het is niet van Festool. Ethisch vind ik beide zaken nogal dubieus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.