Hout opslag kar rek bok platenwagen. Handig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

eze

Nieuw lid
22 feb 2013
7
0
Erg handige en efficiente hout opslag kar. Overzicht in de voorraad en makkelijk in de hoek te rollen. Zelf gebouwd naar het idee van de online vindbare lumber storage carts. Nog handiger gemaakt met het verstelbare draagarm systeem.

- Kant A: vakken met verdeling om kleinere platen en korte latten etc. op te bergen.
- Kant B: 5 verdiepingen met in hoogte verstelbare schappen voor lang materiaal.
- Midden: vak voor hele platen (of kleiner natuurlijk).

Alles van stevig multiplex, alle hoeken afgerond, staat op 6 zwaarlast wielen.

Erg handig maar we gaan verhuizen. Eventueel ook nog materiaal erbij (zie foto's) De eerste foto's zijn van de kar. De laatste zijn nog enkele voorbeelden van het web. Lengte: 220 cm
Hoogte: 158 cm incl. wielen
Breedte bodem: 87 cm 16 dubbele schapdragers van 36,5 cm

Het materiaal heeft meer gekost en kostte natuurlijk ook wel wat uren om te maken. Wie maak ik er blij mee?
 

eze

Nieuw lid
22 feb 2013
7
0
Hey, waarom is deze nog niet verkocht?
Is een handige kar / rek hoor. Scheelt je veel tijd om hem kant en klaar over te nemen. Heel fijn om de houtvoorraad een beetje georganiseerd te hebben! :)

Als je meldt dat je via dit forum komt mag hij voor 100 euro weg. !
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Waarschijnlijk omdat je t voor <100 ook zelf kan maken?
hij te groot is
mensen er de ruimte of vulling niet voor hebben? Of omdat ze liever zelf iets knutselen?
 

pvdmaden

Nieuw lid
31 dec 2012
2
0
81
Zwolle
Mooi , dat je verkocht hebt ! Omdat ik weinig , meestal te laat , op woodworking.nl kijk , heb ik jouw advertentie gemist . Heeft mij aan 't denken gezet en dat niet alleen : via kijken op " lumber storage racks" ga ik er nu zelf een maken . Bedankt !
 

eze

Nieuw lid
22 feb 2013
7
0
Ha leuk. Ik vond vooral die verstelbare plankdragers op rails een handige toevoeging (heb adresje). Ik heb geloof ik nog enkele van die zwaarlast zwenkwielen over mocht je interesse hebben.
 

pvdmaden

Nieuw lid
31 dec 2012
2
0
81
Zwolle
Dank voor jouw snelle reactie ! Ik ga eens kijken , wat ik aan toepasbaar hout heb ; heb nog dubbele zwenkwielen , uit mijn ( vorige ) werkzame leven en pas die wel toe . Laat je wel weten , als ik klaar ben met een soortgelijke constructie ! Piet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.