Houtdraaibank,

primera

Actieve deelnemer
13 jul 2010
298
0
Ben aan het kijken naar een houtdraaibank.

Ik heb vanmiddag al gevraagd of de lms iets was maar kreeg niet echt positieve antwoorden,

Daarom heb ik gekeken naar een ander merk.

De Huvema HU1000-2
Is dat wel goede kwaliteit.
En dan bedoel ik beter als hobbymatige kwaliteit.

Heb in het verleden wel 1 gehad maar dat was een merkloze en die is zonder pardon de oud
izer opgegaan.

Nu zie ik hier al dat moois verbij komen en dan begint het toch weer te kriebelen.

Mvg Primera
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Jij zit op marktplaats te kijken he? Die HU1000-2 is op zich wel een aardige bank maar heeft dezelde nadelen als de LMSen (ik vermoed dat de HU1000-2 erg dicht naast sommige LMSen heeftbgelegen), voor wat betreft accessoires en mogelijkheden. OK voor langshout draaien, en mogelijk wat opspanplaatwerk (die opspanplaat zit er als t goed is standaard bij) maar daar houdt het dan wel weer op, zonder zelf heel veel aanpassingen te maken of te laten maken.
 

dicks56

Nieuw lid
22 mei 2011
1
0
Te koop wegens artrose in beide handen.

Een Huvema HU1000-2 draaibank met 2 sets beitels en een nieuw opspansysteem supernova 2 en diverse centers en rvs leunspaan en geleider voor lange stukken, er zit ook een electronische snelheidsregelaar bij. En er zit nog van alles bij, laat maar iets weten of je interesse hebt.

groeten Dick

[album][/album]
 

sarah1990

Nieuw lid
9 okt 2012
2
0
Te koop wegens artrose in beide handen.

Een Huvema HU1000-2 draaibank met 2 sets beitels en een nieuw opspansysteem supernova 2 en diverse centers en rvs leunspaan en geleider voor lange stukken, er zit ook een electronische snelheidsregelaar bij. En er zit nog van alles bij, laat maar iets weten of je interesse hebt.

groeten Dick

[album][/album]



Ik heb zo'n interesse in de draaibank, is hij nog te koop aub ?
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.