Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Stage gereedschap

Stage gereedschap

Hallo Allemaal,

Mijn stagebedrijf/werk in mn vrije tijd die geven aan iedere stageloper aan het einde van de stageperiode meestal een boormachine naja iets van 0 tot 250 euro dus bij de meeste een boormachine, maar heb thuis al wat boormachines staan naturlijk geen super kwaliteit lees hobby bosch, maarja voor thuis gebruik goed geschikt, dus wil ik liever geen boormachine denk ik, maar wil wat bijleggen een euro of 250 a 300 om een leuke invalcircelzaag van festool te kopen maarja daar ben ik nog niet helemaal uit wat het word

Boormachine ga je meer gebruiken maarja een festool invalcircelzaag ook wel je kan er vanalles mee dus dat is op je 17e een mooie neuwe festool invalcircelzaag te hebben, of toch een andere machine ?

Wat raden jullie aan ?

Gr stefan

Re: Stage gereedschap

Invalzaag! Elke boormachine doet eigenlijk wel zijn werk. Elke cirkelzaag daarin tegen niet.
    Je kan ook een elektrische handschaaf, decoupeerzaag, klopboormachine of iets dergelijks nemen.

Ik zal iets nemen wat ik nog niet heb.

Hallo Stefan1

Wat denk je van een decoupeerzaag, flexibel te gebruiken. mobiel div verschillende soorten zaagjes Komt altijd vanpas.

Hartelijke groet Hugo

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Stefan

Dat is erg leuk van je stagebedrijf. Veel jongens krijgen alleen een handdruk. Ik zou ook iets kiezen waar je later wat aan hebt. Geld bijleggen kan inderdaad een goede optie zijn.

Laat je het weten?

Oh ja : Ik bedoel dit als opbouwende kritiek : Het is voor iedereen wat leesbaarder wanneer je punten en komma's gebruikt in een zin.

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Is een mooie bovenfrees niet wat voor je?

Verder, staar je alsjeblieft niet blind op Festool, er zijn ondertussen vele andere merken die net zulke goede/betere invalzagen (of wat voor een machine dan ook) maken.

Waarom niet wat handgereedschap?
    Mooie set beitels, een (Japanse) zaag of een schaaf?

Kor

Festool heeft voor medewerkers van detailisten een speciale aankoop regeling. Dit gaat dan op naam. Tegen een veel betere prijs dan waar de detailist kan inkopen. Vraag hier eens na.
    Het doel ervan is dat als je zelf met het gereedschap werkt je het beter kan verkopen. Het moet echter wel via de werkgever gaan.

Op mn stage en werk werken we alleen met festool een boormachines van metabo, dus en handgereedschap heb ik al, stanley blokschaaf, japanse trekzaag etc, setje goede beitels.

Van mijn vmbo opleiding hoop gereedschap gekocht stanley en bahco, kan natuurlijk beter maar dat is wat voor later.

Invalzaag heb ik momenteel meer aan denk ik dan een bovenfrees.

En is natuurlijk goed geregeld met festool je zit bij de festool club

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefan1
    Hallo Allemaal,

Mijn stagebedrijf/werk in mn vrije tijd die geven aan iedere stageloper aan het einde van de stageperiode meestal een boormachine naja iets van 0 tot 250 euro dus bij de meeste een boormachine, maar heb thuis al wat boormachines staan naturlijk geen super kwaliteit lees hobby bosch, maarja voor thuis gebruik goed geschikt, dus wil ik liever geen boormachine denk ik, maar wil wat bijleggen een euro of 250 a 300 om een leuke invalcircelzaag van festool te kopen maarja daar ben ik nog niet helemaal uit wat het word

Boormachine ga je meer gebruiken maarja een festool invalcircelzaag ook wel je kan er vanalles mee dus dat is op je 17e een mooie neuwe festool invalcircelzaag te hebben, of toch een andere machine ?

Wat raden jullie aan ?

Gr stefan

Ik raad aan eens een spellingscontrole te gebruiken...(.zonder als kruikezeiker te worden bestempeld...). :roll: :? :?

Bestaat die spellingscontrole dan ook van Festool?

Zijn er al reviews van?

Gr. berton

p.s. We begrijpen toch wat ie zegt en hij is enthousiast over deze hobby, is belangrijkste denk ik.

Forum Rechten