MFT opsluitplaat

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Ben me aan het oriënteren op een grote ca 125x250 cm grote MFT plaat (zijn die te koop?) met daarop een aantal nokken en schroefspindels heb ondertussen op google al zoveel gezien maar heb nog idee wat praktisch is dus misschien dat een mede forumlid dat kan aangeven.

Groet Rinus
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Heb wat gevonden bij Memenco-europe.com de KL 20 serie maar dan voor op de MFT plaat en iets goedkoper! heb reeds een 40 mm 1250x2500 mm plaat die de basis moet gaan worden.
 
Heb wat gevonden bij Memenco-europe.com de KL 20 serie maar dan voor op de MFT plaat en iets goedkoper! heb reeds een 40 mm 1250x2500 mm plaat die de basis moet gaan worden.

Pas daar mee op regelmatig zie ik berichten dat er leveringsproblemen zijn bij Memenco. Wel betaald maar niet ontvangen.
Eerst maar even contact met het bedrijf op nemen al vorens te bestellen.
Zie https://www.klacht.nl/memenco/

M.vr.gr. Jan
 

R de Gelder

Actieve deelnemer
26 jan 2017
138
0
Jan bedankt voor de tip, ben niet van plan ze daar te bestellen want dan moet ik er om in MFT passend te maken teveel aan veranderen, Barth heeft ook hele mooie spullen maar omdat ik het niet veel zal gebruiken denk ik behoorlijk aan de prijs, het is nogal moeilijk om een bruikbaar alternatief te vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.