Iemand interesse in wortel van appelboom?

SjoerdL

Actieve deelnemer
6 nov 2015
74
1
Roermond
Heeft iemand interesse in een wortel van appelboom? Ligt bij een collega van mij in Bunde (Zuid-Limburg). Ik verwacht dat de ruil wel plaats moet kunnen vinden voor een bescheiden flesje wijn of speciaal bier. :)

Interesse? Stuur even een PM!

20181020_092045.jpg

Ik heb de rest van de boom laten zagen tot planken, ben benieuwd wat daar uiteindelijk uit komt wanneer het droog is!

20181021_103838.jpg 20181021_111152.jpg
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Smeer de koppen even in van je planken, dat verkleind de scheurkans
Bij action flesjes lijm voor 1,80
beetje water erbij, koppen 2x insmeren
met 2 a 3 potjes kom je een heel eind
 
Laatst bewerkt:

SjoerdL

Actieve deelnemer
6 nov 2015
74
1
Roermond
@Toxiq, dank voor de tip! Bij de zagerij kreeg ik ook de tip om er wat spanbandjes om te leggen, helpt dat tegen kromtrekken? Kan me voorstellen van wel, maar toch even de ervaringsdeskundigen raadplegen ;)

@studioschoemans, als het goed is wordt de wortel vandaag opgehaald. Mocht dat niet zo zijn dan laat ik je dat weten Danny!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ja dat helpt zeker...zeker doen, latjes er tussen en dan elke halve meter een bandje, dat scheelt een hoop met krom trekken
 

SjoerdL

Actieve deelnemer
6 nov 2015
74
1
Roermond
Ik kreeg een berichtje dat de stronk inmiddels door een ander forumlid is opgehaald, Danny!

Hier mag dan een slotje op :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.