Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 58 van de 58
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wijk0983 Bekijk Berichten
    Of we handelaren in (geïmporteerde) houten voorwerpen moeten toelaten
    Ik denk dat je het moet zien op de grote hoop Hans
    Het is moeilijk genoeg om zo een grote hal goed vol te krijgen (je ziet er is toch vraag naar bijv. meer machines (felder, hammer, festool (festook doet ook workshops ! etc.... ik ken beursen waar ze wel staan, jammer dat ze hier niet staan)

als die handelaren er maar een paar zijn (2 of 3) dan vult het de hal en er zullen altijd mensen zijn die iets leuks zien dat ze zelf niet kunnen maken, of vrouwlief vind dat leuk voor thuis

Is dat dan erg ? ik vind van niet, het is in ieder geval hout, kijk als het zeepjes zijn word het een ander verhaal
    Pas als er een ruimte gebrek plaatsvind zou ik zeggen, het word tijd om wat te snijden in wat er staat
    zou ik nu zeker niet doen
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrRuben Bekijk Berichten
    Toxiq, ik ben een paar keer langs je stand geweest en heb je eens druk zien draaien. Volgende keer lukt het vast om een praatje te slaan.
    Die draibank van jou is een beest. Knap werk
    Jammer dat ik je gemist heb, volgende keer zeker even een praatje maken (als ik een volgende keer mag komen neem ik een half fabrikaat mee, heb ik meer tijd om te ouweh..r.n en lijkt het toch alsof ik iets heb afgekregen :-)

Ik heb ze even op een webpagina gezet, als je de Thumb aanklikt krijg je de fullsize.
    Als er nog anderen zijn die foto's hierbij willen zetten, altijd mogelijk.
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Dank je....

Hier een linkje van het filmpje van timmerman Koos.

En voor de zwart kijkers.
    https://www.youtube.com/watch?v=1sCSdG5iNiM

groetnis, Roeland

Het was een mooie open dag.
    Wat betreft het tonen van eigen werkstukken: Vorig jaar had ik er een paar op de jurytafel gezet. Maar ik moest op tijd weer weg, zodat ik ze vóór de jurering maar weer heb meegenomen. Dit jaar moest ik wederom op tijd weg en heb daarom niets meegebracht.
    Zou het mogelijk zijn om de werkstukken meteen bij het plaatsen op tafel te beoordelen en een cijfer te geven?

Ik sluit me aan bij de rest, was weer erg leuk. Het was niet zeker of ik kon komen, was er ook pas na de middag, en had me dus ook niet aangemeld. Wel een kistje meegenomen om te laten zien.
    Verder lekker rondgewandeld en weer wat hout en gereedschap gekocht.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Het is dat ik zo ver weg woon maar had ik nog in Nederland gezeten dan was ik zeker langs gekomen. Het zag er gezellig uit maar ook erg interessant. Je kunt "live" allerlei zaken bewonderen waar je anders alleen via het Internet kennis van kunt nemen. Het is ook leuk om de personen te leren kennen die zich verschuilen achter de nick names op het forum. Hulde aan de initiatiefnemers en ook bedankt voor de video.

Forum Rechten