Nieuw lid

Janp

Nieuw lid
20 okt 2018
4
0
Friesland
Hallo,
Ik zal mij eerst even netjes voorstellen. Ik ben Jan, kom uit het hoge noorden. In de 40er jaren inmiddels, getrouwd en twee super kinderen.
Paar jaar geleden begonnen met metaal draaien en sinds kort gaat mijn liefde naar natuurlijke materialen en verwerk ik die ook in mijn projecten. Ik maak met de metaaldraaibank en pantograaf frees met name pennen. Van rondstaf messing/ brons en of titanium draai ik de complete pen. Sinds een half jaar verwerk ik daar dus ook hout in.
verder maak ik bureau standaards van hout voor mijn pennen, tolletjes van messing, titanium en alles waar mijn oog op valt.
In onze vernieuwde slaapkamer nu de vensterbanken van iepenhout en een lamp van burl hout gemaakt.

Morgen mijn eerste houtdag in Zutphen. Ik hoop daar nog veel meer ideeën op te doen, de portemonee leeg te maken en wie weet leuke contacten op te doen!

Gr Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.