Grove steigerhouten fotolijstje houder

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Overbuurvrouw had in een foldertje een steiger houten fotolijst houder gezien. Dus haar man vroeg of ik dat wou maken. Had toevallig nog mooi stuk liggen. Deze was eigenlijk bedoelt voor de kachel gezien ik niks met steigerhout heb.
Maar goed 3 sleuven erin van 19mm breed en circa 19mm diep.

WP_20181019_17_48_23_Pro.jpg
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Dat weet je niet want er staat nergens dat hij een zaagtafel met dadostack of freestafel heeft ;)
Wellicht moest hij met een groefschaaf de gleuvsn erin maken.
Uiteraard eerst met het kruishout de gleuven aftekenen
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Ik heb een freestafel toevoeging voor mijn festool tafel van Toxiq overgenomen :) en de middelste sleuf is het slordigste omdat de frees af en toe zijn eigen leven leiden ging. Maar de overbuurvrouw is happy , het is gratis en wederdienst is elektra gedoe dat haar manlief doet. Dus het was maar even werk. Wel met klein schaafje alles netjes gemaakt.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Eerst dacht ik dat het vier planken waren waar je een lijst van gaat maken.
Maar het is een houder voor fotolijstjes.

Misschien is het een heel simpel ontwerp, maar als iemand je vraagt om iets te maken, streelt dat toch je eer!
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Ik vond het inderdaad leuk, kreeg card blanche om gewoon steigerhouten plank te kopen etc. maar voor een plankje van 1 mtr (deze is net iets korter) een complete plank van 2m + te kopen. Ik had dit nog achter liggen bij het brandhout :) En meeste wat te koop is heeft slechts 2 sleuven en vragen er achterlijk veel geld voor. Dit was gratis. Voordeel overbuurman plaatst binnenkort weer een draadloze ontvanger in de muur waar ik weer spotjes aan kan verbinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.