Te koop: Felder AF22 spaanderafzuiging 400 volt + restanten afzuigbuis galva

Status
Niet open voor verdere reacties.

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
30
BE / Tienen
Nog steeds kaderend in de reorganisatie van mijn werkplaats komt deze spaanderafzuiger te koop. Het betreft een krachtige spaanderafzuiger (2.2 kw, 3 fazig, 400 volt) met uitgaande diameter van 160mm. Het is de versie voor montage tegen een wand (kan uiteraard ook op een zelfbouwkar o.i.d. geplaatst worden). Zeer goede afzuiger in zeer goede staat (enkel particulier gebruikt om een combiné mee af te zuigen). Bij de afzuiger zit een standaard filterzak en de beugel om deze omhoog te houden.

Tevens mee te nemen / te koop: restanten van gegalvaniseerde afzuigbuis na de aanleg van mijn eigen nieuwe installatie:

- 2 x 2 meter buis, diameter 160 nagelnieuw met aan beide zijden flenzen
- 1 x 0.5 meter buis, diameter 160 nagelnieuw met aan beide zijden flenzen
- 1 stuk flexibel van ongeveer 40 cm, nieuw, diameter 160, voor de overgang tussen de afzuiger en de buizen te maken (nodig om trillingen te dempen). (niet op foto's)
- 1 x 2 meter, diameter 125, nagelnieuw met aan beide zijden flenzen
- Een aantal korte stukken nieuwe buis met aan een zijde een flens, te gebruiken als mof voor overgang van buis naar flexibel, of als kort passtuk na het bijmaken van een flens.
- een 5tal lengtes van 2 meter en eentje van 1 meter oudere gebruikte buizen, diameter 100, 1 heeft aan beide zijden flenzen, de andere aan 1 zijde
- een aantal bochten, koppelingen, accesoires, een vlinderklep, horende bij de ouder buizen

De buizen kunnen eenvoudig ingekort worden, je kan er zelf flenzen aanmaken met behulp van een slijpschijf en een tang. Instructiefilmpjes te vinden op youtube.

Het betreft restanten, geen volledige installatie: aan te vullen met bochten, koppelingen, verloopstukken... naargelang de installatie die men wil bouwen

Liefst verkoop van alles in één lot: je neemt de stofafzuiger mee, en de buizen die je hebben wil, de rest mag daarna vermoedelijk gratis weg...

Ik heb geen zakken meer, maar een rolletje kost denk ik 18 euro bij Felder.... Ik moet volgende maand een paar zaken bestellen en kan eventueel een rolletje meebestellen.


De nieuwprijs voor de machine zonder buizen bedraagt ongeveer 1050 euro. De machine is in goede staat. Ik had gedacht aan een vraagprijs van ongeveer 600 euro voor het geheel.

Er hangt wat stof op, maar de machine is in prima staat. Wil hem gerust afstoffen voor verkoop....

Af te halen in Glabbeek, België
 

Bijlagen

  • PICT0010.jpg
    PICT0010.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 435
  • PICT0011.jpg
    PICT0011.jpg
    70,8 KB · Weergaven: 433
  • PICT0012.jpg
    PICT0012.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 434
  • PICT0013.jpg
    PICT0013.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 435
  • PICT0015.jpg
    PICT0015.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 431
  • PICT0016.jpg
    PICT0016.jpg
    79,9 KB · Weergaven: 426
  • PICT0018.jpg
    PICT0018.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 432
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.