Superkoopje: werkplaats stofzuiger met regelbare zuigkracht en start/stop voor €125,-

Harold999

Actieve deelnemer
11 apr 2015
60
2
Altijd verlekkerd naar de bouwstofzuigers met regelbare zuigkracht gekeken maar die vielen altijd in de categorie behoorlijk prijzig. Daar is nu verandering ingekomen. Op amazon.de een mooie aanbieding voor de Kärcher WD5P.
Regelbare zuigkracht, start/stop automaat voor de powertool, halfautomatische filterreiniging, makkelijk toegankelijk vlak harmonica motorfilter (klep openen), redelijk stil (71Db in laagste stand, 78Db full power), thuisbezorgd voor €125,-

Kan dit wat zijn? Tot nu toe kan ik hier volmondig ja op zeggen want heb hem besteld en inmiddels een week in gebruik. Ik heb zo'n vermoeden dat meerdere klussers geïnteresseerd zijn in dit Amazon koopje vandaar dit bericht.
Indien vragen brand los.

81HKJAGQcIL._SY450_.jpg


Amazon link: https://www.amazon.de/Kärcher-Mehrz...SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=kärcher+wd5p

(indien de link niet is toegestaan dan verneem ik dit wel, bij voorbaat excuses)
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Heb zelf een tijdje een karcher gehad, niks mis mee wel regelmatig filter schoonblazen en op tijd de stofzak vervangen. Nu geupgrade naar festool en volgend jaar ga ik een cycloon maken. Zodra ik de afzuiging van de vandiktebank in orde heb gemaakt (nadat de vandiktebank weer werkt :) ) zo hele mond vol maar veel plezier ermee.
 

Harold999

Actieve deelnemer
11 apr 2015
60
2
Bedankt. De geluidswaardes in de openingspost kloppen trouwens niet. Ik heb ze nagemeten met een geijkte meter en de waarde op de laagste stand is 66 Db en op de hoogste stand 75 Db.

Nog even over die misschien vreemd uitziende draaghendel, deze heeft een dubbele functie. Als je hem naar voren klapt richting de slang kun je direct de ketel openen. De hendel dient dus ook gelijk als de sluiting.
 

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
Ik zie een vermogen van slechts 1100 watt, lijkt mij wat erg weinig als je er een cycloon aan knoopt.
Mijn huishoud ding is al 2300
 

Harold999

Actieve deelnemer
11 apr 2015
60
2
Ik zie een vermogen van slechts 1100 watt, lijkt mij wat erg weinig als je er een cycloon aan knoopt.
Mijn huishoud ding is al 2300

2300 watt mag tegenwoordig niet meer verkocht worden in de EU. 1000-1200 watt is tegenwoordig standaard voor werkplaatszuigers (zo gebruikt de kleinste Festool 1000 watt en de grootste 1200 watt).

Waarschijnlijk is de efficiëntie enorm verbeterd ivm oudere generatie zuigers.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.