Dewalt DPN1850PP-XJ

Status
Niet open voor verdere reacties.

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
85
60
Nijmegen
Dewalt DPN1850PP-XJ verkocht

20181015_125943.jpg


Dewalt DPN1850PP-XJ 18 Gauge olievrij afwerktacker * *15-50mm.

Tacker is zo goed als nieuw komt met 3 doosjes brads waarvan 1 nog helemaal vol (5000st). 2 doosjes van 33mm lengte en 1 half doosje van 15mm lengte.
De reserve tips zijn niet gebruikt en de orginele die erop zit is nog goed. De set heeft ruim €200,- gekost. Hij gaat weg omdat ik hem niet gebruik en een andere hobby wil financieren.
Forumprijs €150,- wil je dat ik hem verstuur dan gaat dat aangetekend via post.nl en de verzendkosten van €8,60 betaal ik zelf.
Deze is dus wel gebruikt maar zeer weinig, ziet eruit als nieuw zitten echter wel wat kleine vlekjes op de handgreep.

extra info;
Bijzondere kenmerken DPN1850
Geavanceerde Precision Point technologie zorgt er voor dat u geen neerwaartse druk nodig hebt om het gereedschap te activeren.In de plaats detecteert de tip het spijkeroppervlak wanneer u de trekker overhaalt voor een schone, professionele afwerking.Het unieke ontwerp van de neus is 80% kleiner dan bestaande modellen, waardoor u het bevestigingsmiddel precies kunt plaatsen waar u het wilt, zonder een log mechanisme waardoor de drijvende tip niet goed zichtbaar is.Snel en eenvoudig verwijderen van vastgelopen nagels zonder sleutels of ander gereedschapMet de instelbare diepte-inslag kan de diepte van de nagel in het hout makkelijk worden aangepastSequentiële trekker zorgt voor een nauwkeurige plaatsing van het nagelapparaat
Technische gegevens DPN1850
Voeding: PneumatischSpijkerdiameter : 18 GaugeSpijkerlengte : 15 - 50 mmDiameter kop : 2 mmMagazijncapaciteit : 100 stuksBediening : Sequentieel & BumpWerkdruk : 4.8 - 8.3 BarLuchtverbruik per slag@6.9 Bar : 0.8 literGeluid LPa 1sd : 75.3 / 4 dBGeluid LWa 1sd : 88.27 / 4 dBGeluid LPa 1s, 1m : 82 / 4 dBVibratie : 2.71 / 1.35 m/s2Lengte : 235 mmHoogte : 240 mmBreedte : 70 mmGewicht : 1.24 kg

Ophalen heeft mijn voorkeur ik heb echter geen compressor meer dus ik kan hem niet demonstreren. Eventueel verzenden gaat aangetekend via post.nl.

Ik schrijf deze advertentie op mijn mobiel mocht de foto niet lukken bovenaan dan komt deze vanavond maar dan vanaf mijn laptop.

Mvg. Sander.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.