Langsgeleider aanslag electra beckum

Corne90

Nieuw lid
20 aug 2017
11
0
Sinds kort eigenaar van een electra beckum HS 260. Alleen zonder geleider.
Iemand tips ervaringen mee hoe ik deze het beste zelf kan maken en kan monteren?
Of ideeën waar ik deze kan kopen?
Gr Corné
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Zelf maken lijkt mij lastig, omdat het er stevig en 100% recht moet zijn. Je kunt kijken of de onderdelen van een Metabo HC 260 passen. EB is in het verleden overgenomen door Metabo en de Metabo HC260 is de opvolger van de EB. Maar ik weet niet of de langsgeleider nog hetzelfde is. Op foto’s lijkt van wel, maar dat zegt weinig. Waarschijnlijk zal het ook niet goedkoop zijn.
 

Corne90

Nieuw lid
20 aug 2017
11
0
Bedankt. Ondertussen een engels bedrijf gevonden waar je de hele machine in onderdelen kunt bestellen als je wilt!
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Welk bedrijf is dat en kun je een indicatie van de kosten geven? Dat is handig voor andere woodworkers.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Jouw link mist een stuk. Kun je de volledige link geven?
 
Laatst bewerkt:

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Dat is voor de Metabo versie en niet de Elektra Beckum versie. Nu weet ik niet of die onderdelen hetzelfde zijn of niet. Als je voor de Metabo onderdelen wilt gaan, kijk dan ook eens bij Kruis.nl. Mogelijk zijn die goedkoper.
 

Corne90

Nieuw lid
20 aug 2017
11
0
Bedankt voor de tip! Als ik de tekening bekijk en dit ga vergelijken met de machine dan lijkt het er toch verdacht veel op.... Maar wie weet heeft iemand hier ervaring mee?
 

seeker

Actieve deelnemer
24 apr 2016
119
2
je zou ook nog hier kunnen kijken. het fijne van die winkel (naast dat ze ontzettend veel hebben) is dat je de onderdelen direct vanaf te tekening kunt bekijken en bestellen, hoef je niet alles op te zoeken in de lijst steeds
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.