gezocht: onderdeel nooitgedagt bankschroef

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
IMG_5050.jpgIMG_5051.jpg

Hallo ik ben op zoek naar een een oude frontplaat van een nooitgedagt bankschroef. Ik heb de oude bank van mijn vader en ik wil hem graag weer zo veel mogelijk in ere herstellen. Veel zal wel lukken maar de plaat is afgebroken zoals je ziet. De 1e foto laat de complete bankschroef zien zoals hij er uit moet zien. De 2e is helaas de gebroken variant.

Mocht je nog ergens wat liggen dan hoor ik dat graag.
 

Bijlagen

  • IMG_5050.jpg
    IMG_5050.jpg
    79 KB · Weergaven: 283
  • IMG_5051.jpg
    IMG_5051.jpg
    81,9 KB · Weergaven: 285
P

Pel

Guest
Ik denk niet dat je hier nog onderdelen van vind want dit lijkt mij een heel oud model van Nooitgedagt, maar wat Jurriaan al zegt heb je het stuk nog, dan is het misschien nog te lassen, of anders de optie de Jurriaan geeft een stalenplaat er achter zetten.

Groet Pel.
 

Jensioo

Actieve deelnemer
1 mei 2015
76
2
Bedankt voor de snelle reacties. Ik ben bang dat het afgebroken deel als verloren beschouwd moet worden. Natuurlijk houd ik het in gedachten als ik weer eens in het ouderlijke schuurtje kom.
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Zo, ook weer terug in Nederland. Wat ik heb liggen lijkt er erg op, maar is ietsje anders. Het houten deel heb ik overigens ook nog liggen. Een stok(je) niet, maar dat is makkelijk na te maken. Je zou de dus voor kunnen kiezen om het geheel te vervangen. Laat maar weten of je interesse hebt.

IMG_6086.jpg

IMG_6085.jpg
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Mocht de starter deze niet over willen nemen dan heb ik eventueel wel interesse haasjetik.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.