Al een tijdje lid...

D.Zanten

Nieuw lid
19 apr 2016
8
0
Schuilenburg, Amersfoort
Zoals de titel al zegt ben ik al een tijdje lid van dit forum, maar hat het te druk om er veel op te doen. Mijn naam is Dick v Zanten en na een tijdje skin-on-frame kayaks te hebben gebouwd, ben ik nu vooral met meubels bezig. Het afgelopen anderhalf jaar verhuisd en een echte werkplaats kunnen inrichten inplaats van het natte fietsenschuurtje, dus nu kan ik met echte machines werken naast het handgereedschap. Van beroep ben ik operatieassistent in een ziekenhuis in de buurt. Mijn grootvader was meester meubelmaker en mijn vader instrumentmaker, dus ben ik opgegroeid tussen een zaagmachine en een metaaldraaibank. Het moest er natuurlijk wel van komen dat ik één van die dingen als hobby zou oppakken.
Mijn laatste project was een gereedschapskast voor mijn handgereedschap.
Misschien tot ziens op de open dag hout.
Groeten, Dick
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum, je mag ook foto's plaatsen van je werkstukken Dick, daar zijn we hier nogal gek op.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.