Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23
    Klopt, misschien is de titel niet heel handig gekozen = zou er tussen uit moeten het was mijn miskoop en niet perse voor een ander ook een miskoop
    Dát gezegd hebbende, als je kijkt naar de prijs en de factor waarop ik langer doe met Sia (5x) dan is het eigenlijk niet goedkoop maar duurkoop, nog maar niet eens de tijd meegenomen die je langer bezig bent

De test van Wim laat overigens niet zien wat de standtijd doet, dat was waar het mij om ging, de eerste 20 a 30 seconden schuurt het prima, daarna word het rap mindere
    Ik denk zelfs dat daar de tijds verschillen in wim zijn test door ontstaan, blijvend scherp zou het papier van ecotools beter scoren
    Zelfde test nog eens doen op een vierkante meter, en dan kijken hoeveel vellen je nodig hebt om meters te kunnen maken ?
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 10-10-18 om 13:19.
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Oosthoek Bekijk Berichten
    Histor komt bij Sigma coatings (Uithoorn)vandaan.
    Yep. Had het op mijn netvlies staan, maar het is Flexa wat bij Akzo vandaan komt. Mijn verhaal houdt verder stand, want ook Sigma en Boonstoppel zijn de toppers uit dezelfde fabriek waar Histor vandaan komt.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Ik ben net klaar met een schilderklussen. Vier weken werk. Veel ecotools p 180 gebruikt. Op oude verf niet veel velletjes gebruikt. Ik heb niet het idee dat ik veel papier gebruik. Ik gebruik dit papier op een festool rs400. Ik heb juist de pest aan het Mirka schuurgaas. Niet over de schuurprestatie maar over het klitteband.
    Het zou best leuk zijn op een standtijd test te doen. Alleen hoe kom je aan m2 geschilderd hout? Bij het schuren van moeilijke materialen zoals epoxy gebruik ik vaak festool granaat.

Forum Rechten