Groupbuy: Zwaluwstaart-mal Animo Check

Tomas2012

Nieuw lid
24 okt 2012
2
0
Ik ben ook opzoek naar goede mallen voor zwaluwstaartverbindingen. Bij heropstart/inkoop/oude-levering houd ik me ook aanbevolen. Gr Bas
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
66
Heren houdt er wel rekening mee dat de actie al meer dan een jaar geleden is geweest.
 

Houthakker

Nieuw lid
8 jan 2013
1
0
Hoi Thom. Ik weet dat de aktie al wat ouder is, maar als het mogelijk is zou ik graag 2 stuks willen kopen voor 17mm.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Beste houthakker,

Ik moet je helaas teleurstellen! Ik heb geen mallen meer voor de verkoop.

groeten
Thom
 

irtamos

Actieve deelnemer
20 okt 2012
56
0
Jammer, want ik heb ook interesse, en waarschijnlijk voor meerdere exemplaren. Ik ben leerkracht houtbewerking, en in onze school zouden wij dit zeker kunnen gebruiken. Helaas heb ik deze topic niet vroeger gezien. Is er echt géén alternatief ?
Met vriendelijke groeten

irtamos
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Originally posted by Thom
Ik moet je helaas teleurstellen! Ik heb geen mallen meer voor de verkoop.


Kwestie van lezen denk ik :)

Maar Thom, ondanks dat je ze nu niet meer hebt, wil je wellicht een nieuwe actie opstarten?
Anders denk ik dat het beter is als de admin het draadje sluit, kunnen er ook geen nieuwe posts in gemaakt worden.
 
A

Athanor

Guest
Ik denk dat Thom met zijn gezinsuitbreiding momenteel wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan mallen laten maken en distribueren......
Niettemin zou een van jullie hem kunnen voorstellen de hele order- en distributieprocedure voor lief te nemen, incl. de afhandeling van de betalingen ( vooraf?) en kijken of hij de productierun nog eens kan uitzetten.

Vraagt dus even zelf pro-actief worden en uit de consumentenhouding te stappen:)

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.