Te Koop Scheppach Vario Lintaag

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Bij deze bied ik mijn zeer nette en goed onderhouden Scheppach Vario Lintzaag aan,

De zaag komt op een standaard waar deze stevig op staat, plus 4 stuks tuff saws linten (3 ongebruikt) .

Bouwjaar 1989,model met aluminium tafel, de stofafzuiging aan de achterkant en klipjes om de deur te sluiten.

De lintzaag ziet er uit en werkt als een nieuwe, dus kan haast niet anders dat deze van een oud vrouwtje is geweest.

Mijn prijs is €300.-- voor deze machine in super conditie, plus de linten en onderstel afgehaald in mijn werkplaats te Zuidland.

Voor het aantal linten en het bouwjaar kijk ik morgen even.

En Ja, met deze tuffsaw linten zaag ik 3mm fineer bij een hoogte van 14 cm perfect recht en super strak, hoger nooit geprobeerd.

En natuurlijk wat foto's,

IMG_0824.jpg

IMG_0825.jpg

IMG_0826.jpg

IMG_0827.jpg
 
Laatst bewerkt:

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Ik ken toch dat filmpje van het is van een oud vrouwtje geweest ;). Ziet er mooi uit! Helaas nog steeds geen ruimte in de postzegelschuur hier.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Ik heb wel interesse. Kunnen we nog onderhandelen over de prijs?

Tja onderhandelen, het zal niet veel verschil gaan maken, ikzelf heb een meer betaald voor dit machientje zonder de tuffsaws linten (waarde 60 euro).

Deze zaaglinten zijn nog nieuw, 1 is er gebruikt om een halve emmer dominio's te zagen, ik ben de 2de eigenaar van deze lintzaag, de 1ste eigenaar zaagde alleen zeer kleine onderdeeltjes voor houten bouw pakketten, 3 master schepen en motorfietsjes, Een Scheppach vario zal je in deze staat niet snel ergens tegenkomen, deze is werkelijk nog nooit zwaar belast en heeft dan ook nergens speling. Deze zaag gaat gewoon nog een leven mee.

Ik doe hem weg omdat ik een Hammer N3800 heb gekocht.

En nog even het type plaatje,

20181006_125112(0).jpg

Greetzzzz Sky.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.