Vervoer Workshop Houtbuigen van Tuoh in Antwerpen

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Gewaardeerde medeforummers,

Aanstaande zondag is de workshop houtbuigen door Tuoh in Antwerpen.
Helaas ben ik autoloos daar mijn ega deze al geconfisqueerd heeft.

Zijn er mensen die Utrecht passeren op hun route die mij eventueel mee zouden kunnen (en willen) nemen?

Ik zal vooraf douchen, deordorant gebruiken en mijn tanden poetsen zodat u onderweg minimaal last van me heeft :)

Bedankt!
 
P

Pel

Guest
Misschien Je zou eventueel ook nog een eindje met de trein willen reizen Ruben, om dan vanuit een andere stad samen naar Antwerpen te gaan? Dat zal je kans om met iemand mee te rijden wel vergroten.

Groet Pel.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Misschien Je zou eventueel ook nog een eindje met de trein willen reizen Ruben, om dan vanuit een andere stad samen naar Antwerpen te gaan? Dat zal je kans om met iemand mee te rijden wel vergroten.

Groet Pel.

Bedankt Pel, ik ben inderdaad bereid om te treinen naar een andere stad. Ivm reistijd moet ik hier wel een max op zetten :)
 

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
213
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
Gewaardeerde medeforummers,

Aanstaande zondag is de workshop houtbuigen door Tuoh in Antwerpen.
Helaas ben ik autoloos daar mijn ega deze al geconfisqueerd heeft.

Zijn er mensen die Utrecht passeren op hun route die mij eventueel mee zouden kunnen (en willen) nemen?

Ik zal vooraf douchen, deordorant gebruiken en mijn tanden poetsen zodat u onderweg minimaal last van me heeft :)

Bedankt!
Is je vervoer nu geregeld? anders kan ik wel via Utrecht rijden, vanuit Arnhem. Ik hoor wel van je,
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Is je vervoer nu geregeld? anders kan ik wel via Utrecht rijden, vanuit Arnhem. Ik hoor wel van je,
Jac, enorm bedankt voor het aanbod! Treinen richting Charel is flink lang, dus daar zie ik vanaf.
Kan ik het eventueel jou iets makkelijker/korter maken door naar Den Bosch te treinen en daar in te stappen?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.