Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Question Vervoer Workshop Houtbuigen van Tuoh in Antwerpen

Gewaardeerde medeforummers,

Aanstaande zondag is de workshop houtbuigen door Tuoh in Antwerpen.
    Helaas ben ik autoloos daar mijn ega deze al geconfisqueerd heeft.

Zijn er mensen die Utrecht passeren op hun route die mij eventueel mee zouden kunnen (en willen) nemen?

Ik zal vooraf douchen, deordorant gebruiken en mijn tanden poetsen zodat u onderweg minimaal last van me heeft

Bedankt!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Misschien Je zou eventueel ook nog een eindje met de trein willen reizen Ruben, om dan vanuit een andere stad samen naar Antwerpen te gaan? Dat zal je kans om met iemand mee te rijden wel vergroten.

Groet Pel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Misschien Je zou eventueel ook nog een eindje met de trein willen reizen Ruben, om dan vanuit een andere stad samen naar Antwerpen te gaan? Dat zal je kans om met iemand mee te rijden wel vergroten.

Groet Pel.
    Bedankt Pel, ik ben inderdaad bereid om te treinen naar een andere stad. Ivm reistijd moet ik hier wel een max op zetten
    Zeg maar gewoon Ruben

zie PB

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Gewaardeerde medeforummers,

Aanstaande zondag is de workshop houtbuigen door Tuoh in Antwerpen.
    Helaas ben ik autoloos daar mijn ega deze al geconfisqueerd heeft.

Zijn er mensen die Utrecht passeren op hun route die mij eventueel mee zouden kunnen (en willen) nemen?

Ik zal vooraf douchen, deordorant gebruiken en mijn tanden poetsen zodat u onderweg minimaal last van me heeft

Bedankt!
    Is je vervoer nu geregeld? anders kan ik wel via Utrecht rijden, vanuit Arnhem. Ik hoor wel van je,

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanboomtotbeeld Bekijk Berichten
    Is je vervoer nu geregeld? anders kan ik wel via Utrecht rijden, vanuit Arnhem. Ik hoor wel van je,
    Jac, enorm bedankt voor het aanbod! Treinen richting Charel is flink lang, dus daar zie ik vanaf.
    Kan ik het eventueel jou iets makkelijker/korter maken door naar Den Bosch te treinen en daar in te stappen?
    Zeg maar gewoon Ruben

Ruben, stuur me het adres maar waar ik je in Utrecht kan oppikken. Ik kan rond 11 uur daar zijn, hebben we genoeg tijd voor Rupelmonde. Hoor graag van je,

Jaap, Jefmen, hier mag een slotje op
    Zeg maar gewoon Ruben

Forum Rechten