Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27
    Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    waarom niet het gat op de volle breedte gemaakt?
    Dan heb je veel meer doorgang dan een deur.
    Dat hebben er mij nog gevraagd, maar dan moest ik weer beginnen met een poutrel te steken en dat zag ik niet direct zitten 🙂

Neem aan dat een proutrel een vlaamse latei is? Mooie werkplaats geworden. Dat krukje naast de achterdeur is ook mooi plekje om bakje koffie te drinken!

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mbeldman Bekijk Berichten
    Neem aan dat een proutrel een vlaamse latei is? Mooie werkplaats geworden. Dat krukje naast de achterdeur is ook mooi plekje om bakje koffie te drinken!
    Een poutrel is inderdaad het Vlaamse -of liever het Franse - woord voor latei. Het krukje aan de achterdeur is een boomstronk met een bijzondere tekening die ik heb gekregen van mijn buurman toen zijn bomen zijn komen afzagen een aantal weken geleden. Ik vod het te bijzonder om te laten verzagen tot brandhout

Boomstronk.jpg

Idd mooie vorm. Ik zeg krukje, je billen staan er al in

Ziet er goed uit! hoe heb je waterafvoer gedaan? ik zie dat je golfplaten hebt gebruikt? heb je die in een houten bak laten eindigen en die met zink/epdm bekleed, en dan een afvoer aan de zijkant?

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikew Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit! hoe heb je waterafvoer gedaan? ik zie dat je golfplaten hebt gebruikt? heb je die in een houten bak laten eindigen en die met zink/epdm bekleed, en dan een afvoer aan de zijkant?
    Ik heb inderdaad met geisoleerde golfplaten gewerkt, maar die in een gewone goot laten aflopen. De afwerking heb ik gedaan met loodtape.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Niet veel tijd gehad om dingen te posten op dit forum, maar binnenkort maak ik een kleine fotoreportage van de binneninrichting van het nieuw stukje werkplaats. Hierbij al een eerste glimp

Atelier 1.jpg

Atelier 2.jpg

De frontjes van de lades ontbreken nog...

Atelier 3.jpg

De volgende fotosessie zal pas voor binnen een paar weken zijn

Forum Rechten