Nieuw stukje werkplaats

Mbeldman

Actieve deelnemer
10 jan 2018
101
55
Zwolle
Neem aan dat een proutrel een vlaamse latei is? Mooie werkplaats geworden. Dat krukje naast de achterdeur is ook mooi plekje om bakje koffie te drinken!
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Neem aan dat een proutrel een vlaamse latei is? Mooie werkplaats geworden. Dat krukje naast de achterdeur is ook mooi plekje om bakje koffie te drinken!

Een poutrel is inderdaad het Vlaamse -of liever het Franse :D - woord voor latei. Het krukje aan de achterdeur is een boomstronk met een bijzondere tekening die ik heb gekregen van mijn buurman toen zijn bomen zijn komen afzagen een aantal weken geleden. Ik vod het te bijzonder om te laten verzagen tot brandhout:)

Boomstronk.jpg
 

Mikew

Actieve deelnemer
18 jun 2012
66
0
Alteveer Dr.
Ziet er goed uit! hoe heb je waterafvoer gedaan? ik zie dat je golfplaten hebt gebruikt? heb je die in een houten bak laten eindigen en die met zink/epdm bekleed, en dan een afvoer aan de zijkant?
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Ziet er goed uit! hoe heb je waterafvoer gedaan? ik zie dat je golfplaten hebt gebruikt? heb je die in een houten bak laten eindigen en die met zink/epdm bekleed, en dan een afvoer aan de zijkant?

Ik heb inderdaad met geisoleerde golfplaten gewerkt, maar die in een gewone goot laten aflopen. De afwerking heb ik gedaan met loodtape.
 

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Niet veel tijd gehad om dingen te posten op dit forum, maar binnenkort maak ik een kleine fotoreportage van de binneninrichting van het nieuw stukje werkplaats. Hierbij al een eerste glimp :)

Atelier 1.jpg

Atelier 2.jpg

De frontjes van de lades ontbreken nog...

Atelier 3.jpg

De volgende fotosessie zal pas voor binnen een paar weken zijn
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.