Nog een keer Woodstreet in Bangkok

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Schitterende verslagen Jaap! Echt heel bijzonder hoe het er allemaal aan toegaat daar. Het lijkt mij geweldig om nieuwe "houtculturen" te ontdekken zoals jij dat nu doet.

Ik hoop dat ik ook dergelijke posts kan schrijven als mijn stage in Nieuw-Zeeland doorgaat. Bijvoorbeeld van een bezoek aan Carbatec ;)
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Woodworker zei:
Schitterende verslagen Jaap! Echt heel bijzonder hoe het er allemaal aan toegaat daar. Het lijkt mij geweldig om nieuwe "houtculturen" te ontdekken zoals jij dat nu doet.

Ik hoop dat ik ook dergelijke posts kan schrijven als mijn stage in Nieuw-Zeeland doorgaat. Bijvoorbeeld van een bezoek aan Carbatec ;)

NZ? Oh dat is ook een droom van mij. Kauri bomen schijnen heel fraai te zijn. :p
Het schijnt ook heel erg lastig te zijn NZ binnen te komen.. :cry:
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Hallo Jaap, Ik ga zeker proberen om bij je langs te komen maar ik ben niet alleen, er wordt op mij gewacht. ;)
Een tip om uit te proberen: als je een Thai kent die je kunt vertrouwen in de zin dat hij weet waar je het over hebt en die weet dat hij bij jou zijn geld verdienen kan dan moet je een keer proberen de man alleen te laten kopen wat jij van te voren gezien hebt. Hou er rekening mee dat terwijl jij met je chauffeur onderhandelt hij aan de verkoper vraagt wat zijn aandeel in de winst is, of de verkopende partij biedt hem een aardig bedrag aan in de winst welke hij later op de dag dan gaat afhalen.
Ik kreeg op deze manier de prijzen behoorlijk omlaag.
Als de chauffeur graag met je naar een bepaald adres gaat, of een goede adviseert, dan heeft hij al een winstpercentage afgesproken.
Dus vooral zelf op zoek blijven gaan.

Ga er van uit dat ze nog slimmer zijn dan jij bent. en jij bent al verrekte slim kun je nagaan :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.