Antieke gereedschapskast

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.913
2.535
Het ziet er weer niet uit of het ooit gebruikt is. Als je een gereedschapskast maakt om te gebruiken, lijkt het me niet handig dat het gereedschap in lagen wordt opgeborgen en als je alles volpropt is er geen plaats voor nieuw gereedschap. Voor de show ziet het er wel mooi uit. Zou alles in het vet zitten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
28
Delft
vanbart.weebly.com
Heel mooi. Met zo'n assortiment zou ik me niet snel zorgen maken waar het nieuwe gereedschap moet; daar moet je toch wel alles mee kunnen maken?

Alleen dat de Nr 8 reischaaf andersom zit is me een doorn in het oog. Iemand een idee waarom?
 

nederhout

Actieve deelnemer
15 okt 2017
188
43
Alleen dat de Nr 8 reischaaf andersom zit is me een doorn in het oog. Iemand een idee waarom?
Ik denk dat dat vanwege het gewicht is.
Het gewich boven het midden van het object hebben geeft misschien meer kans tot omvallen.
(Kikker, beitel, etc.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Het ziet er weer niet uit of het ooit gebruikt is. Als je een gereedschapskast maakt om te gebruiken, lijkt het me niet handig dat het gereedschap in lagen wordt opgeborgen en als je alles volpropt is er geen plaats voor nieuw gereedschap. Voor de show ziet het er wel mooi uit. Zou alles in het vet zitten?
Zal voor de verkoop wel extra opgeknapt zijn, neem ik aan. Is een berg geld waard op deze manier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.