Wat is commercieel, moet er een 2 deling ontstaan op dit forum?

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Hey ha, ik kwam al met is er een mogelijkheid tot liken op dit forum.
En ja zie ik echt nog steeds zitten ;)

Dit terzijde is er verschil in commercie als je handel tentoon sprijd op dit forum als het daadwerkelijk gaat over een goed product? Ik noem bijvoorbeeld de core, Hout en waar leg je de grens?
Want inderdaad machines horen hier ook bij.

Ik sta ver weg van de moderators in deze maar vraag me af waar ligt de grens of mogen we deze leggen?

Aanbieding hout in al dies zins lijkt me nooit een probleem te hoeven geven (yep 3e naamval heerlijk! ;l)

Maar mijn mening,...
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Van mij mag er best het een en ander aangeboden worden. Je moet echter oppassen dat het niet te veel word en gaat tegenstaan. Aanbieden van hout kan conflicten geven. Bovenin dit forum staan twee knoppen. De een van de houtdraaierij de ander van Masave. Twee bedrijven met dezelfde belangen kan een probleem geven. Gelukkig ga ik hier niet over en heb alle vertrouwen dat de baas dit in goede banen leid,
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Wim, ik neem aan dat de initiatief nemers in dit forum een link hebben staan maar dat gok ik ook dan maar weer.
Zolang er hout aangeboden wordt en mischien zelfs machines zonder aanbieding gezeik en wat van al dat lijkt me een attentie in een apart hoekje onder het motto commercieel aangeboden maar hey kijk eens hier nu eerst voor jullie me best een ok plan.

Daarnaast is aanbieden van goed hout nooit verkeerd!

Wim U verkoopt vuurwerk zie ik ;)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ik vind een mix van aanbieders een goeie zaak, waarom slechts 1 houtaanbieder bijv.
de ene keer heeft de ene aanbieder een goed aanbod, de andere keer heeft de ander een leuk partijtje

wat ik eerder als meerwaarde zie een topic waarin aangegeven word als er een nieuw bedrijf zich kenbaar mag maken op het forum
soms is het niet duidelijk of een bedrijf gewoon doet waar het zin in heeft of dat vooraf geregeld is
Iik al draadjes gezien waarin dat wat wrijving gaf
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.