Inca vlakbank volledig opgeknapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjen Bosse

Actieve deelnemer
22 jun 2016
227
48
Hierbij bied ik mijn vlakbank te koop aan. Was als een klein project bedoeld maar is toch iets groter uitgepakt.

De machine zelf is tot het laatste onderdeel uit elkaar gehaald en voorzien van nieuwe lagers. Het onderstel is helemaal opnieuw opgebouwd. De bijpassende 1pk motor is voorzien van een veilig elektromagnetische schakelaar en de bedrading is netjes weggewerkt.
Uiteraard te testen.

Te koop op MP: https://link.marktplaats.nl/m1327794034
 
Laatst bewerkt:

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
542
319
Mooi ding, en woon in Ochten. Maar 't zal teveel herrie maken ben ik bang, en misschien heb ik het ook wel niet nodig...
 

Staf van Asper

Nieuw lid
14 dec 2014
7
0
ik heb al een aantal inca machines, langgat en tafelzaag. Man, wat heb jij deze vlakbank mooi gemaakt ... knap werk.
Wat wil je voor ervoor hebben?
Ik ben van België maar een allé en retourtje naar Nederland hiervoor schrikt me niet af.
Mail me maar om af te spreken stef_dc @ hotmail .com
Groeten
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
609
61
Flakkee
Beetje raar. De advertentie op Marktplaats staat gereserveerd terwijl hier ook belangstelling is getoond. Jammer dat het tegenwoordig niet meer zo werkt dat de eerste die geïnteresseerd is ook daadwerkelijk de kans krijgt het product over te nemen.
 

Arjen Bosse

Actieve deelnemer
22 jun 2016
227
48
@AHK, klopt de machine is gereserveerd. Zo veel belangstelling in zo'n korte tijd had ik ook niet verwacht. Naast Staf heb ik met meerdere mensen van het forum contact gehad via MP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.