Handschaven, Record 4, 41/2, 5 1/2, Kunz no.78

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rube

Actieve deelnemer
12 okt 2017
117
4
Amersfoort
Beschrijving

Mooie schaven. Per stuk of samen te koop. Graag mailen als je interesse hebt en weet wat het ongeveer waard is.
-record irwin no.4 (35,-) gereserveerd
-record no. 4 1/2 (incl. Japans stalen Samurai beitel) (75,-) VERKOCHT (eigenlijk geruild... nog leuker ;))

-record no. 5 1/2 (65,-) gereserveerd
-Kunz no.78 (sponningschaaf, zonder geleider) (20,-)
Ik verkoop dit omdat ik ze te weinig gebruik.
(ruilen tegen een goede klauwplaat voor het houtdraaien, een goede bankschroef of een fijne freestafel (voor m'n bovenfrees) kan evt. ook)

record schaven 2.jpgrecord schaven.jpgrecord schaven 3.jpg
 
Laatst bewerkt:

Rube

Actieve deelnemer
12 okt 2017
117
4
Amersfoort
Dank voor de mooie plaatjes, ik heb nu al zin om de bankschroef te installeren en eindelijk weer eens m'n werk goed vast te kunnen zetten! wieweet wil ik dan ook wel weer meer gaan schaven met de hand. dus ik bewaar nog een kopshout schaaf en een no.4. en ga eens wat gutsen aanschaffen! leuk zo'n ruil actie.
Groet!
Ruben
www.rubenvdscheer.nl
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Inderdaad, een leuke ruilactie.
Als ik het schaafje binnen heb ga ik er fijn eens wat meters mee schaven, mijn bevindingen over het Samoerai schaafmes zal ik in een apart topic plaatsen.
Kan haast niet wachten :)

Groetnis, Roeland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.