Diverse massief hout soorten (Gelderland Culemborg)

Frevada

Nieuw lid
23 sep 2018
8
0
Culemborg
Hallo allemaal, wij hebben een klein zagerij waar wij diverse houtsoorten gezaagd en gedroogd hebben liggen. Het is bij ons uit liefde voor hout ontstaan. Hoef ook geen hoofdprijzen op te leveren. Maar wellicht zijn er hier nog meubelmakers of houtbewerkers. Die opzoek zijn naar hout.

Voorraad: eiken, essen, veel Linden, beuken, plataan en diverse andere soorten.

Afnames kleine hoeveelheden geen probleem.

Vragen stuur gerust een berichtje of bel 0641045377.
 
Laatst bewerkt:

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Ohw, ikkes is scheel ofzo.. Ach ja volledig adres is wel zo handig te vermelden toch?
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Even voorstellen is ook altijd leuk als eerste bericht.
Bovendien is het volgens mij als bedrijf niet de bedoeling om zo reclame te maken.
Neem even contact op met de beheerder
 

Frevada

Nieuw lid
23 sep 2018
8
0
Culemborg
3dmazter. Sorry als ik me niet helemaal heb voorgesteld. Moet ik even kijken waar ik dat kan doen. En heb geen groot bedrijf, maar hobbymatig een beetje uit de kluiten gewassen. Naast mijn werk. En vanuit het oogpunt meubelmaker hoopte ik hier collega's te treffen.
 
P

Pel

Guest
Hoe kunnen eventuele klanten met jou in contact komen?

Groet Pel.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
Ook foto's erbij doen wonderen :) . Tip maak foto, open deze op de computer in paint (sla gelijk weer op) en upload dan de foto(s). Anders komen ze gedraaid op het forum. Is voor mij te ver rijden en gebruik kleine plaatjes voor figuurzagen.
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Frevada, welkom op dit forum. En ja, verdiep je even in de (on)mogelijkheden van dit forum voordat je "los gaat".
Ik heb je een PB (persoonlijk bericht) gestuurd. Dat zie je helemaal bovenin het scherm/venster bij MELDINGEN
Groet, Hendrick
 

zaagfabriek

Actieve deelnemer
4 feb 2015
200
20
Rhenen
www.instagram.com
Goedemorgen Allemaal,

Ik ben eerder bij Frevada geweest ( oude locatie bij het station) en het is een houtliefhebber met oa een passie voor orgels, charles dickens en restauratie! Het zagen is uit de hand gelopen zoals hij zelf al aan geeft vanwege het eigen gebruik van lindehout voor bijvoorbeeld hoofden of vormen voor kopieren mbt restauratie van orgel-delen.

Het zou zeker geen gemis zijn op het forum om fotos te plaatsen van de orgels, fineerwerk, bomenzaag en suiker-esdoorn boomstamtafel zodat er wat meer achtergrond voor de leden bekend is!

https://www.youtube.com/watch?v=FlZXMaMqyHY een link naar 1 van zijn draaiorgels

*ik heb hier geen belangen in maar waardeer de passie voor hout van deze houtbewerker, en dat komt in zijn voorstel topic niet helemaal naar voren;-)
Mvg wilco
 
Laatst bewerkt:

Frevada

Nieuw lid
23 sep 2018
8
0
Culemborg
Bedankt Wilco, voor jou mooie beschrijving. Leuk dat een mede houtbewerker zo spreekt. Zelf ben je ook zeer gepassioneerd bezig met hout. 👍
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Leuk om iemand te hebben op het forum die in de primaire bewerking van hout zit! Ik zie het als een aanwinst voor de leden. Zoals andere al aangeven begeeft het dit forum zich enigszins in een spagaat. Er wordt terecht geprobeerd om commerciële belangen te weren om te zorgen dat het een forum is, voor houtbewerkers door houtbewerkers. Dit lijkt erg belangrijk te zijn!

Persoonlijk zou ik het leuk vinden om wat meer van dit soort initiatieven te zien op het forum. Mensen met hobbies die uit de hand gelopen zijn en tegen een redelijke vergoeding hun diensten aanbieden.... zagerijen, slijpservice voor zagen en handgereedschap, gezamenlijke (zonne)droogkamers, vervoer van tweedehands machines, dat soort dingen. Persoonlijk vind ik de toegang tot diensten en middelen net zo waardevol als toegang tot kennis.

Dus welkom op het Forum, en bedenk je dat vrijwel iedereen op het forum het goed bedoeld!

Gr,
Rik
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
609
61
Flakkee
Wij zijn ook een keer langs geweest en hebben toen wat delen essen gekocht. Erg mooi hout en vriendelijke mensen.
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Haha, dat is redelijk uit de hand gelopen ja!

Zo lang er liefde is voor het vak en de bijdrage in deze de gebruiker van dit forum er een voordeel uit kan halen door een goed geleverd product vanuit liefdevolle handen zie ik geen commerciële belangen.
Yes I am a hippie, maar wel één met fatsoen ;p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.