Sleutel gezocht voor Teknatool Nova Scroll Chuck

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rube

Actieve deelnemer
12 okt 2017
117
4
Amersfoort
Hallo allemaal,

Ik heb een Teknatool Nova Scroll chuck en ben op zoek naar een nieuwe aandraai sleutel alsook naar kleine klauwen (25mm jaws en/of Pin jaws). Echter is het erg moeilijk om hier aan te komen.
Verder heb ik wel de 50mm jaw set dubbel dus deze zou ik sowieso wel kwijt willen en ruilen zou perfect zijn.

Mijn vraag is:
-Waar kan ik de sleutel kopen en waar de kleine jaws
-Iemand interesse in 50mm jaw set?
-Of misschien is het handiger om een hele nieuwe set te kopen (anders ben ik wellicht al 20 euro voor de sleutel en 50 euro voor de jaws kwijt?)

Ik zie graag tips tegemoet!
 

Piet Groeneweg

Actieve deelnemer
13 mei 2013
612
10
H'meer
Voor zover ik weet is deze Teknatool Nova Scroll Chuck nooit in Europa in de handel geweest.
Het zal dus eigen import zijn geweest wat de kans erg klein maakt dat je er hier onderdelen voor vind.
Mogelijk dat de klauwen van andere Teknatool Nova chuck's hier op passen, maar dat weet ik niet.
 

Rube

Actieve deelnemer
12 okt 2017
117
4
Amersfoort
Thanks mensen! Resultaat tot nu toe:
-sleutel nergens meer te krijgen
-klauwen van record passen ook op deze chuck (aldus baptist).
 

houtkever

Actieve deelnemer
13 nov 2013
179
11
Renkum
Hoi rube,

Er was een firma in nieuw zeeland die ze verkocht, op dit moment zijn ze uitverkocht maar ze proberen weer nieuwe te laten maken.
Ik zou zeggen neem contact op met ze en hopen dat het lukt.
De link wilde niet openen dus heb ik het zonder link erbij gezet maar dan wel met http://www. ervoor
gr houtkever

timberlywoodturning.co.nz/products/Timberly-Supa-Nova-%281%29-Replacement--Chuck-Key-Sold-Out-.html


http://www.timberlywoodturning.co.n...ova-(1)-Replacement--Chuck-Key-Sold-Out-.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.