Ruimte / samenwerking gezocht

Mawi

Nieuw lid
7 jan 2018
12
0
Almkerk
Hallo allemaal,

Ik ben Marc Wiercx en heb al jaren houtbewerken als hobby in mijn garage.
Doe dit met passie en probeer altijd een zo professioneel mogelijk resultaat neer te zetten.
Werk dus met precisie wat wel weer veel tijd kost :).
Ben begonnen met std gereedschappen, later naar Festool apparatuur maar vond zelfs de zaagtafels niet altijd exact zuiver haaks zagen. Vorig jaar heb ik de knoop doorgehakt om nog een stap hoger op de ladder te zetten mbt apparatuur en heb toen een formaat zaag/frees machine, vlakenvandikte bank en lintzaag gekocht.
Voor hobby wellicht over de top maar ik kon het bekostigen en geniet er met een grote glimlach elke keer van als ik ermee werk.
Helaas kan men niet in de toekomst kijken en zijn wij nu onverwacht op een punt geland dat we moeten verhuizen naar iets gelijkvloers, waarschijnlijk een appartement.
Ik heb al overwogen om de zaag machine te verkopen (staat ook op marktplein) maar dat doet toch erg zeer en gezien de investering is er ook weinig animo.

Heb nu bedacht om eens rond te vragen of er wellicht iemand is die wel de ruimte heeft maar niet over zulke machines beschikt waarbij we wellicht elkaar kunnen helpen. Ik breng de machines mee en jij geeft de ruimte beschikbaar zodat ik mijn hobby voort kan zetten en jij ook over mooie machines kan beschikken.

Zoek het wel in regio Breda Oosterhout.

Het betreft de volgende machines:

Felder KF700s professional met 2,5 m roltafel en de nodige opties (heeft alleen al een ruimte van 4 bij 6 meter nodig ivm roltafel)
Hammer A31 vlak en van dikte bank.
Hammer N4400 lintzaag
Felder AF14 stofafzuiging met klasse M filter
Kolomboor
Festool MFT tafel.
Overig Festool schuurmachines, bovenfrees, invalcirkelzaag, domino en decoupeerzaag.
Verschillende soorten maten lijmklemmen en meet accesoires.

Mocht iemand interesse hebben mag je me ook bellen: 06-20210293.

Marc.
 

Mawi

Nieuw lid
7 jan 2018
12
0
Almkerk
Ik merk dat ik niet de enige ben die meer ruimte zoekt.
Het idee is nu om wellicht gezamenlijk ruimte te huren bijvoorbeeld mits er genoeg gegadigden zijn.
Ik heb dus iemand gevonden en we zoeken nog 1 a 2 personen in de regio Oosterhout / Breda om het rendabel te maken.
geinteresseerden in deze variant?

groet,

Marc.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.