2 super zaagvijlen van Grobe

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
1 vijl voorfijne zaagtanden, 15 – 20 tpi en 1 zaagvijl voor handzagen. Zijn geleverd samenmet Lie Nielsen zagen. Nieuw. Bieden voor de set vanaf 8 euro tot maandag 8oktober 20.00 uur.

Zaagvijlen set..jpg

 

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
Beste Roeland.
De vijlen zijn van het merk Grobe. Deze vijlen heb ik van Lie Nielsen gekregen bij het bestellen van een aantal LN zagen. Ik was toen in de US. Neem van mij aan dat LN geen pruts vijlen mee stuurt en dat hij bewust heeft gekozen voor dit merk vanwege de kwaliteit.
Ik hoop dat een aantal vragen hiermee zijn opgelost.
Met vriendelijke groet,
Lei.
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.713
817
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Beste Roeland.
De vijlen zijn van het merk Grobe. Deze vijlen heb ik van Lie Nielsen gekregen bij het bestellen van een aantal LN zagen. Ik was toen in de US. Neem van mij aan dat LN geen pruts vijlen mee stuurt en dat hij bewust heeft gekozen voor dit merk vanwege de kwaliteit.
Ik hoop dat een aantal vragen hiermee zijn opgelost.
Met vriendelijke groet,
Lei.

Beste Lei,

Waar zeg ik precies dat het prutsvijlen zijn??????
Ook (zeer) goede vijlen gaan geen (zaag)leven mee de vijltjes slijten namelijk ook bij (juist) gebruik!!!!!!, een zaagvijl gaat bij (juist) gebruik een 20 a 25 slijpbeurten mee dan is het verstandig op tijd de vijltjes te vervangen, vroeger kocht je deze zaagvijltjes per dozijn.
Let wel!!! mijn opmerking was zeer zeker niet negatief bedoeld en had zeker geen betrekking op de kwaliteit van de aangeboden vijltjes.


groetnis, Roeland
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.