Set Lie Nielsen schroevendraaiers

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
70 inclusief verpakking & verzending BE .

Of 100 voor de schroevendraaiers + de dowel plate + de verzending....
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Mannen maakt het voor Lei nou niet ingewikkelder als het al voor hem is, bied gewoon op een stuk gereedschap, en daar komt dan de verzendkosten nog bij. Stel dat iemand anders ook nog op de dowel plate bied van forumlid brt, dan is dit bod zo bij zo niet meer geldig, of hij moet daar weer overheen bieden. Of zie ik dat fout?

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Mannen maakt het voor Lei nou niet ingewikkelder als het al voor hem is, bied gewoon op een stuk gereedschap, en daar komt dan de verzendkosten nog bij. Stel dat iemand anders ook nog op de dowel plate bied van forumlid brt, dan is dit bod zo bij zo niet meer geldig, of hij moet daar weer overheen bieden. Of zie ik dat fout?

Groet Pel.


Is het niet in de eerste plaats aan Lei om te bepalen wat al dan niet ingewikkeld is voor hem?

Heb dit bod met goede bedoelingen geplaatst, niet om verwarring te creëren. Misschien had ik dat van die Dowel Plate inderdaad beter weggelaten... Maar met die verzendkosten ben ik niet helemaal akkoord: ik heb via dit forum al dingen naar België laten sturen met verzendkosten die variëren tussen 5 en 30 euro voor zaken met een min of meer vergelijkbare grootte en gewicht.... Als ik moet bieden exclusief verzendkosten, moet ik dus eerst aan Lei gaan vragen wat de verzendkosten zullen zijn... moet die dat gaan opzoeken terwijl bod nog lang niet aanvaard is....

Enfin, als mijn bod op deze manier te ingewikkeld is, graag opgave van verzendmogelijkheid & kosten, dan zal ik exlusief verzending bieden.....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.