Anant ploegschaaf.

Lei Olischlager

Actieve deelnemer
22 mrt 2018
32
0
Sittard
Anantploegschaaf met voorsnijder en verschillende lengte aanslagstangen en met 9beitels van 1/8 t/m 5/8 inch. Nieuwstaat. Bieden vanaf 35 euro tot maandag 8oktober 20.00 uur.

Anant ploegschaaf..jpg

 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Neuh ik zie t 8 oktober om 19.55 wel of ik t nog de moeite vind.. nu wordt de prijs alleen onnodig opgedreven.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
hoezo onnodig
als jij iets verkoopt wil je ook een eerlijk prijs of zo min mogelijk verlies
als ik zie wat hier allemaal langs komt verliest hij alleen al aan inkoop/verkoop een kruiwagen met geld
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Toxiq... t klopt niet wat je zegt... je
kent zijn inkoop prijs niet vh zelfde geld is het
gejat... maakt niks uit... t idee vd veiling vind ik leuk... maar ik ga niet tussendoor lopen bieden, waardoor de prijs voor mij onnodig verhoogd wordt, terwijl ik het met een bod in de laatste minuut voor een wellicht betere prijs kan krijgen...
onder de noemer bieden heeft nu geen zin als je uitwindelijk niet de winnaar bent...
wellicht ens op ticketveiling of vakantieveiling.nl 5
minuten id gaten houden wanneer er het meest
gebiden wordt...
dus niet onnodig hoog
vd verkoper maar
voor
de kopende party, mocht ik winnen, indit geval ik....
zo wellicht duidelijk wat ik bedoel met een onnodig hoge prijs??
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ja en nee, als je zijn draadjes had gelezen daar staat in dat hij zijn recent aangeschafte spullen wegens ziekte verkoopt, och ja, dan gun ik iemand een goeie prijs
Voor jou word de prijs te hoog, maar voor de verkoper niet, ik denk niet dat de prijs hoger zal worden dan winkel aanschaf, dus per definitie is het goedkoper

Dus ik snap je wel, ben het er alleen (vooral in dit geval) niet mee eens ;)
 

Knutselaertje

Actieve deelnemer
21 jul 2014
493
1
Weet/ wist ook niet dat hij ziek was...
ik gun hem in alle gevallen een goeie prijs, maar moet ook aan mijzelf denken... een euro kan ik maar 1 keer uitgeven aan gereedschap en dan heb ik liever zo veel mogelijk. De marktwerking zal ook zijn ding doen ( ook aan het eind) daarom kijk ik pas weer id laatste minuten. Vind ik het te hoog zal het voor Lei echt wel een mooi bedrag zijn...daarnaast wederom wat heeft het
voor zin om nu al te bieden����*♂️ We hebben nog
2.5 week
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
als je ooit uitvind hoe je een euro 2x kan uitgeven laat me het even weten, dat truukje ben ook graag machtig :)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
1. waar je lees je een discussie
2. zinloos ? uitleg waarom bijv de ts zijn spul verkoopt, lijkt me niet geheel zinloos, dus reageren gewoon omdat het kan ? dát lijkt me nou zinloos ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.