Zeke stelt zich voor

Zeke

Nieuw lid
23 jul 2014
8
1
Goedemiddag!

Ik lees en kijk hier al een tijdje mee en ik vond het wel eens tijd worden om mezelf voor te stellen. Ik ben 42, woonachtig in de Betuwe en bouw in mijn vrije tijd woonaccessoires en buitenmeubels van hout. Ik vind het ook leuk om met kleinere projecten bezig te zijn, waarvan het maken van messen nu bovenaan mijn lijstje staat. Ik hoop op dit forum wat mensen in de buurt te treffen die mij kunnen voorzien van materialen en gereedschappen, uiteraard tegen betaling.

Grt. Zeke
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.693
99
Utrecht
Welkom op het forum Zeke!
Als je je inschrijft op de mailing van Masave (Rick), dan komen er regelmatig mooie reststukjes voorbij die je kunt gebruiken voor je mesheften!
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.050
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Op Open Dag Hout op 21 oktober in Zutphen, hebben we o.a. messen smid Emiel Besseling aan het werk en hij verkoopt ook ter plekke. Vorig jaar o.a. prachtig damast vaste messen. En er staan een aantal houthandelaren die ook kleine stukken verkopen, we hebben er zelfs 1 die alleen reststukken palissander en bubinga meeneemt. Ga er nog over schrijven.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.