Voorstellen

Jelmerschaaf

Nieuw lid
19 sep 2018
12
0
Brantgum
Goedenavond mensen,

Ik weet niet of ik hier goed zit of dat ik iets over het hoofd gezien heb. Ik weet dat het altijd gewaardeerd wordt op een forum dat men zich even voorstelt, dus bij deze.

Ik ben Jelmer Schaaf. Ik ben een beginner op het gebied van houtbewerking. mijn recente projecten zijn een eettafel met een Essen blad en een gerookt eiken onderstel, een bureau van paardenkastanje met 2 zware (3500X3500) grenen ingevreesde binten als poten, een Cajon box, hobbelpaard voor de dochter en wat draaiwerk in de vorm van een display voor een bevriende edelsmid en kaarsenstanders e.d.

mijn focus ligt de komende tijd bij maatmeubilair voor een huis die we oktober-april laten bouwen. (wasbak, vensterbanken, apothekerskast badkamer en als ik er zin in heb een houten bad) daarnaast zet ik zelf naast mijn huis een nieuwe werkplaats neer van 12,5x4 meter van ferawood en met een kingspost balkconstructie aan de achterkant.

ik hoop op dit forum e.e.a. op te steken over kozijnen, rond uitfrezen/ideeen voor houten wasbakken, enz.enz.

thnx voor jullie gastvrijheid (voorbarig:p)

groet,

Jelmer Schaaf
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Welkom op het forum Jelmer!
Zo te horen heb je al genoeg op je kerfstok, we zien graag beeldmateriaal!
Veel succes met de waslijst aan klussen voor het nieuwe huis, ik ga het in ieder geval met belangstelling volgen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.