Sierra pen in Herringbone segments

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Kreeg van mijn Italiaanse/Australische vriend Tony deze video opgestuurd die hij in samenwerking met zijn Italiaanse vriend Livio gemaakt heeft.
Het betreft het maakproces van deze pen van het begin tot het eind, en ik vind het razend knap van Tony dat hij iedere keer weer een nieuw ontwerp weet te verzinnen, om zo'n pen een ander uiterlijk te geven.
Deze video die 14 minuten duurt en ja in het Italiaans is, is de moeite waard om bekeken te worden, in het begin van deze video zie je Tony aan het woord.
Hier de video, geeft misschien wel de aanleiding om zelf maar een te proberen zo'n pen te maken, iets wat ik zelf ook overweeg.
t6rjg0dwuLE[/MEDIA]]

Groeten, Ad
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Mooie pen, en trouwens ook een mooi proces.
Hoewel ik geen Italiaans spreek heb ik toch het één en ander meegekregen over wat er gebeurde en waarmee.

Als je meer van deze filmpjes hebt, zie ik ze graag ;)
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Leuk filmpje! Pennen maken heeft ook wel mijn interesse. Je hebt immers vaak genoeg bijzondere stukjes hout over dat te klein is voor schalen e.d.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.