Tuin Project: Schuur/Hek/Eigenlijk alles buiten.

chilltuup

Actieve deelnemer
25 mei 2018
109
29
Kerkrade
Alweer een tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb. Ondertussen weer vanalles veranderd en de tuin een beetje uitgebreid. Begonnen met deze schets:

LZuleNP.png


Hierna alles uitgerekend en begonnen aan funderinkjes en alles uit te zetten zo ongeveer. Ik heb hierbij veel oude stenen en betonklinker gebruikt, flink wat zakken betonmortel aangezien k nogal vaak heb zitten om plannen en paar uurtjes gewerkt heb..

z9AnE8z.jpg


6s7Bv5H.jpg


Verder met rand van het huisje en een muurtje. Ik had nog nooit gemetseld afgezien van een muur slecht dichtgemaakt. Wel redelijk tevreden over de resultaten met de oude parkeerklinkers.

vNLhJQw.jpg


qXRCPc2.jpg


Oude terrastegels gebruikt voor de vloer:

isnHHJX.jpg


Pakketpost, en het leuke gedeelte begint.

ifdB3qj.jpg


OfSj4O9.jpg


C9KDzPV.jpg


GcETskc.jpg


Begonnen met de eerste muur van het tuin huisje, aangezien ik hier niet meer aan kom totdat het oude gedeelte van de buren wordt afgebroken (alles in overleg gebeurd), heb ik deze eerst klaar gemaakt om er vervolgens op vast te schroeven etc.:

nOLBTjd.jpg


2ueGN41.jpg


Tweede muur hier:

2XGLZWp.jpg


Verfje:
TEhjDPq.jpg


De Muur staan vast:

yrmVxvr.jpg


Dag erna goed opgeschoten

JZbCr0F.jpg


Kozijn gemaakt:
qczep2j.jpg


Deur erin
QRaAmJo.jpg


Eindresultaat:

rBQI4Oe.jpg


Van het reshout en wat oud hout nog een buitenkeukentje gemaakt:

eKoz9Ee.jpg


Nu op naar het laatste gedeelte.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout en Superkees

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.