onderstel vlak-vandiktebank machine Kity 636

Brouwers

Nieuw lid
2 jan 2018
8
0
ik heb kort geleden een Kity 636 gekocht. Hiervan heb ik nu het onderstel over. Het is een origineel onderstel van Kity met twee blokwielen, steun voor de schakelaar, riemkapje en montagegaten zijn dus aanwezig. Montagebouten zitten erbij. Er zit 1 haak bij, zie laatste foto. Ik heb geen idee waar deze voor dient.
Misschien/waarschijnlijk past deze ook voor een Kity 635.
Graag afhalen in Cuijk (NB)
Prijs €40,-
Zie foto's.
attachment.php

attachment.php

attachment.php
 

nicknick

Nieuw lid
25 sep 2015
18
0
Is dit onderstel een beetje stabiel en verplaatsbaar? En zou de Kity 635 er ook op passen?
 

Brouwers

Nieuw lid
2 jan 2018
8
0
Het is erg stevig en met de twee wielen kan je hem eenzijdig optillen en verrijden. Het is van Kity, dus zou meteen moeten passen. In het slechtste geval zou je twee nieuwe gaten boren om de machine vast te schroeven. Maar je kunt de maten opzoeken in de handleiding, die elders op het internet of dit forum terug te vinden is.
 

nicknick

Nieuw lid
25 sep 2015
18
0
Het lijkt me al met al wel een handig ding. Het is wel een stukje rijden naar uw locatie, dus ik zal even met m'n vriendin overleggen wanneer we langs kunnen komen om hem op te halen :). Ik stuur u een privébericht zodra ik meer weet.
 

Brouwers

Nieuw lid
2 jan 2018
8
0
Hij staat gereserveerd voor nicknick

bedankt voor het bericht hier, het account geeft mij geen notificatie voor een persoonlijk bericht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.