klein vandiktebankje te koop tot 1100mm breed ;)

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.912
2.535
Leuk, hoef je niet elke keer messen te wisselen als je wat geraakt hebt. Kan je gewoon een ander deel van de messen gebruiken. Alleen die 18 KW is een beetje een probleem.
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Niet zo klagen over het vermogen. Op mijn werk worden de zekeringen verzwaard van 600A naar 800A. :p
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ik ben toch altijd weer verbaasd dat dit soort mensen niet meer info er bij zetten
als ze zelf iets kopen vragen ze je de oren van het hoofd (tech. specificastie, onderhoud, etc) maar nu totaal niks

Wel een leuk ding, kom alleen 14kw tekort :)
 

Uitgeester

Actieve deelnemer
21 apr 2014
48
0
Uitgeest
ik ben toch altijd weer verbaasd dat dit soort mensen niet meer info er bij zetten
als ze zelf iets kopen vragen ze je de oren van het hoofd (tech. specificastie, onderhoud, etc) maar nu totaal niks

Wel een leuk ding, kom alleen 14kw tekort :)

Ben wel eens bij deze verkoper geweest. Is een behoorlijk grote machinehandelaar. Dingen hebben geen vaste prijzen, of misschien in zijn hoofd/boekje maar direct prijzen noemen deed ie bij mij niet. Kennis wel voldoende in huis. Onderhoud weinig woorden over gerept, be halve de belofte dat alles in goede staat is. Beetje geval "als je zo'n machine zoekt weet je wat het kost".

Verder geen verkeerde vent, wel wat duurder dan een aantal handelaren in het zuiden/oosten maar hij zei service hoog in het vaandel te hebben staan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.