Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Workshop op zaterdagmiddag op 20 oktober in de Hanzehal te Zutphen

Beste Forummers,

Zoals al aangekondigd gaan we een klein experiment doen. Zondag 21 oktober is het Open Dag Hout in de Hanzehal te Zutphen. Zaterdagmiddag zijn er een aantal standhouders aan het opbouwen en zijn er ook al een aantal aanwezig. We willen een kleine groep forummers de gelegenheid geven om op zaterdagmiddag 2 workshops van 1,5 a 2 uur te volgen.
    Omdat standhouders aan het opbouwen zijn, willen we niet dat er mensen vrij in en uit de hal lopen, dus opgeven van te voren is belangrijk.

De workshops kosten een klein bedrag, variërend van gratis tot max € 15 voor 2 uur.

Je kunt je nu inschrijven voor een workshop:

• Neem je schaaf en/of zaag mee en Roeland Brekelmans kan je er van alles over vertellen en er een beter stuk gereedschap van maken
    • Werken met vershout, b.v lepel snijden door Sjors van der Meer en Job Suijker van Vershout.
    • Gereedschapslijpen op de Sorby Edge door Clive Brooks van Sorby
    • Hoe werken de verschillende binnendraai en holdraai beitels op de draaibank, door Ronald Kanne van de Houtdraaierij
    • De verschillende soorten olie, waar pas je ze toe en hoe doe je dat, door Ron van Zaltbommel van de Cokerije.
    • Vormen in hout, door Jac Wijnhoven..

Er komen misschien nog wel een paar bij, meer eerst maar eens de belangstelling peilen. Wordt vast reuze gezellig, er is een leuke bar in de Hanzehal.

Opgeven door een mail te sturen aan jaap@woodworking.nl en geef aan welke 2 workshops je zou willen volgen.

jaap
    Laatst gewijzigd door jaap; 18-09-18 om 11:07.

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Mailtje gestuurd ben benieuwd
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Is er ook al een begin tijd bekent?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjmulder Bekijk Berichten
    Is er ook al een begin tijd bekent?
    Om wat aan de middag te hebben kun je uitgaan van 13:00 uur.

jaap

Oke dank je wel, even over nadenken het zou dan krap aan kunnen heb eerst nog cursus namelijk.

Ik prijs het initiatief, kan het helaas mijn ega niet aandoen nog een dag te verdwijnen van de radar...
    Hopelijk bevalt het en krijg ik volgend jaar nog een kans!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Jaap en hoop dat het doorgang kan vinden!
    Groet, Thomas

Ik had me al aangemeld. Hoop dat het doorgaat. In een middag kunnen gasten best een wezenlijk begin van mooie sculpturen maken. Wel thuis afmaken

Junior Member
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Ik sta ik elk geval op de lijst. Ben benieuwd!

Sta ook op de lijst ben ook benieuwd en heb er ook zin in, wordt een leerzame dag

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten